مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شهادت "ذوالفقار" حزب الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی + عکس

یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان و سوریه که طی هفته کنونی رخ داد، به شهادت رسید.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ حزب الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان خود را به نام «مصطفی بدرالدین» معروف به "ذوالفقار" تأیید کرد و شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

حزب الله لبنان روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مصطفی بدر الدین از فرماندهان ارشد این گروه در پی یک انفجار در یکی از مراکز این گروه در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق شهید شده است و حزب الله در خصوص اینکه این انفجار ناشی از حمله هوایی، موشکی یا بمب گذاری بوده است تحقیق و نتایج آن را به زودی اعلام خواهد کرد.

بنابر برخی گزارش ها، به دنبال حمله یک هواپیمای اسرائیلی به منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق این فرمانده حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده اند.

در بیانیه حزب الله در تایید خبر شهادت این فرمانده بلند پایه مقاومت آمده است: وی در بیشتر عملیات مقاومت اسلامی از سال ۱۹۸۲ تاکنون حضور داشته است.

بر اساس این بیانیه، وی شامگاه سه شنبه به شهادت رسید.

در بیانیه حزب الله لبنان که بامداد امروز (جمعه) منتشر شد، آمده است: شهید ذوالفقار چند ماه قبل گفته بود که از سوریه به لبنان باز نمی‌گردم مگر شهید و یا اینکه حامل پرچم پیروزی باشم.

در این بیانیه با تاکید به اینکه «ذوالفقار امروز شهید به لبنان بازگشت در حالی که پیکرش در میان پرچم پیروزی قرار گرفته بود»، تصریح شده است که این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح آمریکائی صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویاروئی با گروه‌های تکفیری در سوریه عزمی راسخ داشت.

ذوالفقار که زندگیش مملو از جهاد، اسارت، مجروحیت و موفقیت‌های ویژه بزرگ بود، حیاتش به شهادت ختم شد و به کاروان فرماندهان شهید رضوان الله علیهم و به ویژه رفیق و همرزمش فرمانده شهید حاج عماد مغنیه (رحمه الله) پیوست.

سید مصطفی بدرالدین متولد سال ۱۹۶۱ میلادی اهل منطقه الغبیری و جانشین سردار شهید عماد مغنیه بوده است.

وی سابقه و تاریخ گسترده‌ای در حزب‌الله و جایگاه ویژه‌ای در عملیات مقاومت داشته است.

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی سال‌ها در تعقیب و در صدد ترور این فرمانده ارشد حزب الله بوده است.


در بیانیه حزب الله تاکید شده است: مقاومت با فرماندهان شهید خود که همواره زنده هستند و به آن‌ها افتخار و احساس عزت و سربلندی می‌کند، بزرگ می‌شود، شهیدانی که از خداوند متعال می‌خواهیم آنان را مشمول رحمت گسترده و نعمت‌های همیشگی خود سازد.

بدر الدین که نام وی در فهرست تحریم‌های آمریکا نیز وجود دارد، برادر همسر شهید عماد مغنیه، فرمانده نظامی حزب الله بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون