مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

پست جالب خانم بازیگر برای حاج قاسم سلیمانی + عکس

بازیگر خانم سینما و تلویزیون عنوان کرد: ای خاک برسر من که یادم میرود اگر هستم بخاطر وجود شهدا و کسانی است که برای من و شما جانشان را فدا کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ‌ خانم بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان در پی اسارت و شهادت جمعی از رزمندگان مدافع حرم در خان طومان مطلبی درباره مدافعان حرم و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.

وی در این مطلب نوشت:

هرچی هست و نیست از غیرت این مردان باشرفه ... هرکی هرچی میخواد بگه ... من نه مجوز میخوام ... نه پست دولتی ... و نه از هیچ بنی بشری جز خدا میترسم ... ولی وطن و هموطنم رو میپرستم ... و با تمام وجودم برای اسرا دعا می کنم ... ما امنیت کشورمون رو ازین عزیزان داشتیم وداریم ... ای خاک برسر من که یادم میره اگه هستم بخاطر وجود شهیدا و کسانیه که واسه منو شما جونشونو دادن ... حاج قاسم سلیمانی همواره زنده باشی مرد ... رزمنده ها به شدت به دعای همه ما محتاجن ... برای مدافعان

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • خدام السیدة زینب

حاج قاسم سلیمانی

خان طومان

مدافعان حرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون