مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جدید ترین حضور «حاج قاسم» در "حلب" + عکس

«حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس، در روزهای گذشته با حضور در حلب، از نزدیک در جریان وضعیت میادین جنگ در سوریه قرار گرفت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «حاج قاسم سلیمانی» در روزها گذشته در میادین نبرد علی تروریست های تکفیری در "حلب" حاضر شد و در جریان وضعیت پیشروی نیروهای مردمی و ارتش سوریه قرار گرفت.

فرمانده سپاه قدس و دیگر فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه، از آغاز درگیری ها در "سوریه"، به طور مکرر در این کشور حاضر می شوند و اقدامات مستشاری لازم را انجام می دهند.

همچنین سپاه قدس، در "عراق" نیز حضور چشمگیری داشته و دارد و در آزادسازی مناطق کلیدی، همچون کوبانی، نقش برجسته ای ایفاء کرده است.

این حضور موفقیت آمیز فرماندهان سپاه قدس در عراق و سوریه، از چشم کارشناسان نظامی دنیا نیز پوشیده نمانده و حاج قاسم را، مغز متفکر و استراتژیست خبره در امور نظامی معرفی کردند.

در ناآرامی های اخیر شهر "بغداد"، شعارهایی از جانب برخی به ظاهر طرفداران جریان "صدر"، علیه حاج قاسم سر داده شد که بلافاصله، دفتر «سید مقتدی صدر»، با انتشار بیانیه ای، این افراد را گماشته حزب بعث خواند که با سر دادن این شعار ها، سعی در ایجاد تشنج داشته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون