مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
خبر به روز رسانی شده است؛

آخرین اخبار درگیری بارزانی ها با شیعیان در طوزخورماتو

یک منبع مطلع آخرین اخبار و آخرین آمار کشته های طرفین درگیری را تشریح کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک منبع مطلع آخرین اخبار درگیری پیشمرگه های بارزانی با شیعیان در طوزخورماتو را تشریح کرد.

این منبع مطلع با بیان اینکه هم اکنون آرامش از هر دو طرف برقرار است، در مورد آمار تلفات درگیری امروز و شب گذشته، گفت: از نیروهای متجاوز بارزانی 27 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند و 7 تانک و نفربر آنها منهدم شد. همچنین از نیروهای ترکمن 8 نفر شهید و 30 نفر مجروح شدند که یک نفر از شهدا از حشد شعبی می باشد.

وی در ادامه گفت: یک آمبولانس که حامل سه زخمی از ترکمن های طوزخورماتو به طرف کرکوک بود، توسط نیروهای بارزانی به مکانی نامعلوم برده شده است.

او با بیان اینکه هم اکنون امنیت در طوزخورماتو برقرار است، افزود: گروه تروریستی ـ تکفیری داعش از این فرصت استفاده کردند و قصد حمله به شهر "آمرلی" را داشتند که با مقاومت اهالی منطقه کاری نتوانستند بکنند.

«صلاح الدین احمد کریم» رئیس شورای استان صلاح الدین اعلام کرد که توافقی مبنی بر آتش بس در شهرستان طوزخورماتو حاصل شده است.

همچنین دفتر اطلاع رسانی حیدر العبادی، نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در بیانیه ای اعلام کرد که العبادی به فرماندهی عملیات مشترک دستور داده است تمامی تدابیر نظامی لازم را برای کنترل بر اوضاع در طوزخورماتو و توقف پیامدهای رخدادهای تاسف بار که چندین قربانی در پی داشته است، اتخاذ کند.

در این بیانیه آمده است که با تمامی رهبران برای کشیدن فتیله بحران و متمرکز کردن تلاش ها علیه دشمن مشترک عراقی ها که داعش است، تماس برقرار شد.

خاطرنشان می شود: «طوزخورماتو» در شرق استان «صلاح الدین» عراق قرار دارد و کردهای بارزانی در صدد هستند تا شیعیان از این منطقه کوچ کرده و این شهر کردنشین شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون