مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بازگشت ساکنان شهر تدمر پس از آزادسازی از دست داعش + تصاویر

گروه نخست اهالی تدمر روز گذشته از حمص وارد تدمر شده و پس از آن خانواده‌های دیگر در طول هفته جاری به صورت تدریجی به خانه های خود باز می‌گردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دو هفته پس از آزادسازی شهر تدمر سوریه از اشغال تروریست های داعش و شروع پاکسازی این شهر، ساکنان آن در حال بازگشت به منازل خود هستند.

در همین راستا یک منبع دولتی سوریه گفت: ثبت نام از خانواده هایی که تمایل به بازگشت به خانه‌های خود در شهر تدمر واقع در حومه شرقی سوریه دارند، شروع شده است و گروه نخست روز شنبه از حمص وارد تدمر شده و پس از آن خانواده‌های دیگر در طول هفته جاری به صورت تدریجی به خانه های خود باز می‌گردند.

مسئولان سوریه به ساکنان این شهر که مجبور به ترک خانه های خود شده بودند، اجازه دادند بعد از پاکسازی شهر به خانه های خود باز گردند، بازگشت خانواده های سوری بعد از اینکه گروه مهندسی روسی و سوری مین زدایی این شهر را به پایان رساندند، انجام می گیرد.

همچنین روز چهارشنبه گذشته نیز مرحله اول بازسازی زیر ساخت های این شهر شروع شد؛ چرا که طبق اعلام استاندار حمص، ۴۵ درصد از مناطق مسکونی این شهر ویران شده است و نیاز به بازسازی دارد.

ارتش سوریه و نیروهای متحد پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از اشغال تدمر از سوی گروه تروریستی داعش، ۲۷ مارس (۸ فروردین) گذشته موفق شد شهر باستانی تدمر را با کمک یگان عملیاتی نیروی هوافضای روسیه از دست گروه تروریستی داعش آزاد کند.

نیروهای سوریه با حمایت و پشتیبانی هواپیماهای روسیه همچنان به پیشروی های خود علیه تروریست ها در نقاط مختلف سوریه ادامه می دهند.

یونسکو از تخریب آثار باستانی توسط تروریست ها به عنوان جنایت جنگی یاد کرده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون