مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حرف گنده تر از دهان شهید مدافع حرم + عکس

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دست نوشته ای از شهید مهدی صابری فرمانده گروهان حضرت علی اکبر (س) تیپ فاطمیون به دست ما رسیده است که در آن از آرزوی بزرگی که محقق شد گفته است. در این نوشته چنین آمده:

بسمه تعالی

“حرف گنده تر از دهان”

شهادت را با هیچ چیز عوض نمی کنم…

پ ن۱: هنگام شهادت یقین دارم آقا اباعبدالله (ع) میان بالا سر آدم

پ ن۲: در واقع به خاطر همینه که شهادت رو با هیچ چیز عوض نمی کنم. حتی زیارت حرم ارباب اونم روز اربعین

پ ن: اما از اونجایی که هنوز فکر می کنم اندازه نشدم دلتنگ حرم ارباب شدم. مثل همیشه

مهدی صابری

سی ام آبان ماه ۱۳۹۳

ناگفته نماند مهدی سه ماه بعد در حمایت از حرم عمه سادات (س) با لب عطشان توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

IMG-20150630-WA0003

نظرات (۳)

ان شاالله روزی ما هم روزی به جمع کاروان این شهدا بپیوندیم..
با کسب اجازه, با درج منبع از مطلبتون استفاده نمودم.
التماس دعا
  • اسماعیل حیاتی
  • مهدی جان هم کلاسیتم دلم خیلی برات تنگ شده خدا رحمت کنه خیلی دوست دارم وافتخارم اینه که یه دوره ای باتو بودم انشالاه در تلاشم که جز مدافعان شم اگه کسی این پیامو میخونه من چجوری میتونم عضو شم ایرانیم بچه تبریز متولد ۱۳۶۸ساکن قم متاهل معافیت کفالت از خدمت برای شرایطی که داشتم پدرم قطع نخاع وبرادرم هم همین طور در خواست عاجزانه دارم منو راهنمایی کنید اقدام کردم برا پاسپورتم ولی هنوز نیومده راه رسیدن به مدافعان رو برام توضیح بدین چجوری میشه امد هرکی یه حرفی میزنه ممنون در ارزوی رسیدن به درجه شهادت ممنون از پاسخ تون اگه ممکنه
    پاسخ:
    راه پیوستن درج شده
    به جواب های داده شده توجه کنید
    سلام شب بخیر
    منظورشون از پ.ن چیه؟
    پاسخ:
    منظور " پی نوشت " هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    مدافعون - مدافعان حرم

    مدافعان حرم

    مدافعون