مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شاهکار یگان مهندسی الحشد الشعبی + عکس

یگان مهندسی الحشد الشعبی، با کار بر روی خودروهای نظامی هاموی، این خودروها را به شکلی کاملا غیرقابل نفوذ و مستحکم تبدیل کردند.

  به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یگان مهندسی الحشد الشعبی و دیگر مهندسان عراقی، کار بر روی خودروی نظامی هاموی را در دستور کار خود قرار دادند و با تغییراتی در شکل بدنه و ظاهر آن، این خودرو را به خودرویی غیر قابل نفوذ تبدیل کردند.

این خودرو که ساخت ایالات متحده آمریکا است، به دلیل شکل ظاهری و نیز بهره مندی از موتوری قدرتمند، کاربری های متعددی از جمله کاربرد نظامی و جنگی دارد.

خودرو هاموی برای انجام مأموریت در بدترین محیط ممکن یعنی در وضعیت جنگی ساخته شده‌ اما از آنجا که بدنه این خودرو دارای ضعف هایی بوده و گلوله به داخل آن نفوذ می کرد، استفاده از آن در میادین جنگی، خطراتی را برای سرنشینان آن به دنبال داشت.

اینک با تغییرات جدیدی که مهندسین عراقی بر روی این خودرو انجام داده اند، این اشکال تا حد زیادی مرتفع شده است و این خودرو به عنوان وسیله نقلیه ای در میادین جنگ مستقیم کاربرد خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون