مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه و نیروهای متحد در صدد بازپس گیری شهر القریتین + تصاویر

پس از آزادسازی شهر تاریخی تدمر (پالمیرا) ارتش سوریه و نیروهای متحد خود را برای بازپس گیری شهر مسیحی نشین القریتین مهیا می کنند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه و نیروهای متحد از چند روز گذشته و پس از آزاد سازی شهر تاریخی پالمیرا (تدمر) خود را برای بازپس گیری شهر مسیحی نشین "القریتین" مهیا کرده اند.

طبق گزارش های رسیده؛ ارتش و نیروهای مردمی سوری درصدد آزاد سازی این شهر استراتژیک هستند. چراکه این شهر در مسیر بزرگراه دمشق به حمص قرار داد و خط مواصلاتی و تدارکات گروه تروریستی داعش محسوب می شود. همچنین نیروهای ویژه ارتش سوریه، پنج منطقه در نزدیکی این شهر را به طور کامل از لوث وجود تروریستی های تکفیری پاکسازی کرده اند.

این حملات با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش روسیه صورت گرفته است و طبق گفته برخی مقامات ارتش سوریه، تاکنون ۳۰ تروریست در این حملات به هلاکت رسیده و تعداد زیادی نیز به شدت زخمی شده اند.

همچنین یگان مهندسی ارتش سوریه، در کنار رزمندگان سوری با کمک یگان خنثی سازی روسیه به پاکسازی مناطق از تله های انفجاری و مین روبی می پردازد.

گروه تروریستی داعش، اواسط سال گذشته میلادی شهر القریتین را به اشغال خود در آورد و ۲۳۰ تن از ساکنان این شهر، از جمله ۶۰ مسیحی را ربود که از سرنوشت هیچ یک از آنان خبری در دست نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون