مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

"حجت الاسلام اختری"، "محسن رضایی" و "عزیز جعفری" در تدمر سوریه + تصاویر

تصاویر مربوط به بازدید سرلشکر رضایی و هیات همراه، به همراه حجت الاسلام والمسلمین اختری سفیر وقت ایران در سوریه از شهر تاریخی «تدمر» منتشر شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سرلشکر محسن رضایی فرمانده‌ی وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دعوت فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه، در راس یک هیات عالیرتبه ی نظامی، متشکل از سرداران: عزیز جعفری، محمد باقر قالیباف، حسین دهقان، احمد وحیدی و ... در آبان ماه 1372 از جمهوری عربی سوریه بازدید به عمل آورد.

در بحبوحه ی کشمکش های سیاسی آمریکا و سوریه در خصوص اسرائیل و مذاکرات صلح خاور میانه، سرلشکر محسن رضایی فرمانده‌ی وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دعوت فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه، در راس یک هیات عالیرتبه ی نظامی، متشکل از سرداران: عزیز جعفری،  محمد باقر قالیباف، حسین دهقان، احمد وحیدی و... در 23 آبان ماه 1372 در سفری پنج روزه، از جمهوری عربی سوریه بازدید به عمل آورد.

هیات مذکور، علاوه بر ملاقات با حافظ اسد رئیس جمهور و مقامات عالیرتبه‌ی سوریه و بازدید از مراکز نظامی و حضور در رزمایش نیروهای مسلح آن کشور، به همراه حجت الاسلام و المسلمین اختری سفیر وقت ایران در سوریه از شهر تاریخی «تدمر» نیز بازدید به عمل آورد.

آلبوم زیر، تصاویر مربوط به بازدید سرلشکر رضایی و هیات همراه، از تدمر است که برای نخستین بار در «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» منتشر می شود:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون