مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
فرمانده نیروهای "الحشد الشعبی":

آمریکایی ها در برخی مناطق نیروهای مردمی عراق را هدف قرار می دهند

یک فرمانده نیروهای مردمی عراق با اشاره به بمباران نیروهای داوطلب مردمی توسط جنگنده های آمریکایی تاکید کرد که آمریکایی ها به دنبال انتقام گرفتن از نیروهای مقاومت مردمی هستند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ "سید موسی النعیمی" یکی از فرماندهان نیروهای مقاومت مردمی عراق در گفتگویی، آخرین وضعیت نیروهای داوطلب مردمی را تشریح کرد و گفت: نیروهای مقاومت مردمی هم اکنون در آخرین نقاط آزاد نشده از استان صلاح الدین و در آستانه منطقه "الشرقاط" مستقر شده‌اند.

وی توضیح داد: منطقه الشرقاط به طور عرفی وابسته به موصل است و نیروهای مقاومت مردمی هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدارک برای آغاز عملیات پاکسازی این مناطق بوده  و در انتظار صدور فرمان آغاز عملیات هستند.

این فرمانده عراقی به حملات جنگنده های آمریکایی به نیروهای مقاومت مردمی اشاره کرد و گفت: جنگنده های آمریکایی در برخی مناطق نیروهای مقاومت مردمی را هدف حمله قرار داده اند اما اطلاعات دقیقی از این حملات در دست نیست. بر اساس اخبار اولیه نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا رزمندگان مقاومت و نیروهای مردمی در کوه های مخمور را بمباران کرده اند. این برای اولین بار نیست که نیروهای ائتلاف بین المللی مرتکب این اقدام که آن را اشتباه می خوانند، می شوند.

النعیمی تاکید کرد: این مسئله تنها نشان می دهد که آمریکایی ها می خواهند از نیروهای مقاومت مردمی که به پروژه آمریکایی داعش حمله کرده اند انتقام بگیرند، علی رغم این مسئله اراده نیروهای ما برای ادامه جنگ علیه داعش بسیار بالا و مستحکم است.

وی در پایان گفت: مردم عراق اعم از سنی و شیعه امروز دوست و دشمن خود را می شناسند و در کنار یکدیگر علیه تروریسم مبارزه کرده و به شهادت می رسند، داعش قصد داشت در استان صلاح الدین میان شیعیان و سنی ها اختلاف افکنی کند اما باعث شد تا محبت میان آنان بیشتر شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون