مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تدمر به طور کامل آزاد شد

ارتش سوریه کنترل کامل شهر تدمر را در دست گرفت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع خبری اعلام کردند که شهر باستانی تدمر در ریف حمص سوریه تحت کنترل ارتش در آمده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع نظامی در شهر تدمر سوریه گزارش داد: ارتش سوریه پس از نبرد با داعش، کنترل کامل شهر تدمر را در دست گرفت و تروریست های داعش از تدمر به شهرهای سنخة، رقه و دیرالزور در شمال و شرق سوریه عقب نشینی کرده اند و ارتش سوریه مشغول پاک سازی این شهر از مین های کار گذاشته است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز آورده است: منابع میدانی به خبرنگار سانا اعلام کردند که یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح با همکاری گروه‌های دفاع ملی کنترل خود بر شهر تدمر را محکم کردند و اکنون در حال تعقیب عناصر باقی‌مانده از گروه تروریستی داعش هستند.

همزمان، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بیش از 100 فرد مسلح وابسته به داعش طی درگیری‌های عملیات آزادسازی این شهر کشته شدند و 158 هدف مورد حمله قرار گرفت و 4 تانک، 3 توپ و 4 انبار مهمات تروریست‌ها طی این عملیات منهدم شد.

ارتش سوریه عملیات تدمر را با همراهی نیروی دفاع وطنی، مقاومت حزب الله، مستشاران ایرانی و پشتیبانی شدید هوایی روسیه (شامل هواپیما و بالگرد) هدایت کرد.

شهر تدمر که از آن با عنوان دروازه حرکت به سمت «رقه» پایتخت خودخوانده داعش یاد می شود، سال گذشته به تصرف این گروه تروریستی درآمد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون