مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

راهیان نور امسال رنگ و بوی مدافعان حرم به خود می گیرد

تعدادی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که از نیروهای عملیاتی یگان‌های مختلف سپاه هستند در ایام راهیان نور خادم زائرین در یادمان های هشت سال دوران دفاع مقدس خواهند بود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ امسال راهیان نور حال و هوای دیگری دارد و علاوه بر یاد شهدای مدافع حرم در یادمان های راهیان نور، تعدادی از خادمان راهیان نور که از مدافعان حرم حضرت زینب (س) و از همرزمان شهدای مدافع حرم هستند در یادمان ها در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.

همچنین سرتاسر یادمان های راهیان نور و مسیرهای منتهی به این یادمان ها به یاد و نام شهدای مدافع حرمی که در عراق و سوریه به شهادت رسیدند، مزین شده است. ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان بنرهای بزرگی از تصاویر شهدای مدافع حرم در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان و یادمان ها نصب کرده است.

براساس این گزارش، تعدادی از شهدای مدافع حرم از خادمین و مسئولان راهیان نور بودند که علمدار آن سردار شهید "رضا فرزانه" است. وی مسئول قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمال غرب کشور بود که چندی پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در دست تکفیری های وهابی ماند. از دیگر شهدای مدافع حرم راهیان نوری "حجت اسدی" است که وی سال قبل خادم الشهدا در معراج الشهدای اهواز بود.

سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در نشست خبری راهیان نور ۹۵ که چندی پیش برگزار شد، نیز اظهار داشت: اطلاع پیدا کردیم برخی از شهدای مدافعان حرم از خادمین بودند که بنا داریم مراسم یادبودی را در مناطق عملیاتی خوزستان برگزار کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون