مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دستاورد بزرگ نیروهای ارتش و مردمی عراق/ جزیره سامراء آزاد شد + تصاویر

فرمانده برجسته نیروهای مردمی عراق از کنترل جزیره سامراء در استان صلاح الدین در زمانی بسیار کوتاه خبر داد و تاکید کرد که نیروهای عراقی توانستند آنچه را که ارتش های جهان از تحقق آن بازماندند، به ثمر برسانند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با اعلام آزادی کامل جزیره سامراء در جنوب تکریت تاکید کرد، امنیت استان صلاح الدین به طور کامل تامین شده است.

«ابومهدی المهندس» اعلام کرد، بعد از گذشت سه روز از انجام عملیات «امنیت جزیره» امنیت کامل استان صلاح الدین از جنوب شرقاط تا دجله در شمال بغداد تامین شده است.

وی با اشاره به اهمیت این منطقه که نزدیک به ۵۰۰۰ کیلومتر مربع است و اساسا از ۲۰۰۳ تا به امروز از پایگاه های اصلی تروریست ها بوده، اشاره کرد و افزود، تا دو روز پیش نیروهای نظامی و امنیتی وارد این منطقه نشده بودند.

المهندس در رابطه با بخش‌های دیگر اهمیت این منطقه گفت: جزیره سامرا، استان الانبار را به صلاح الدین و موصل مرتبط می‌کند. وی همچنین به وجود پایگاه های بسیار مهم تروریست ها که دربردارنده مراکز آموزش و انبارهای سلاح و تجهیزات در این منطقه بود، اشاره کرد.

وی افزود، تا چند هفته دیگر نیز منطقه الشرقاط نیز آزاد خواهد شد و قرار است بسیج مردمی عراق به دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور، در عملیات آزادسازی شهر الفلوجه نیز مشارکت کند.

روحانیون شیعه نجف و سنی های استان صلاح الدین نیز با حضور فرماندهان بسیج مردمی، به صورت مشترک نماز اقامه کردند.

در این نماز که «نماز پیروزی» نامیده شد، فرماندهان بسیج مردمی که در آزادسازی استان صلاح الدین نقش داشتند، شرکت کردند.

نمازگزاران ضمن تجلیل از نقش الحشد الشعبی در آزادسازی استان صلاح الدین و همچنین موضع گیری‌های مردم این استان و همبستگی آنان، ابراز امیدواری کردند که مردم موصل نیز از این حرکت پیروی کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون