مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
ولایتی: هفته آینده تحول مهمی در روابط ایران، عراق و سوریه رخ می‌دهد

ولایتی با تاریخی توصیف کردن رابطه ایران و سوریه گفت: بر اساس آنچه که امروز صورت گرفته است، انتظار داریم که طی هفته آینده یک تحول در روابط منطقه‌ای بین سه کشور ایران، عراق و سوریه انجام شود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «علی اکبر ولایتی» روز سه شنبه در دیدار سرلشکر «محمد الشعار» وزیر کشور سوریه رابطه ایران و سوریه را یک رابطه برادرانه با سابقه عمیق و تاریخی توصیف کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رابطه بین عراق و سوریه با سابقه طولانی تمدنی، یک امر مثال زدنی است گفت: رابطه بین ایران با عراق نیز صمیمی و برادرانه است و عراق و سوریه بخش مهمی از بین النهرین را تشکیل داده‌اند و تاریخ تمدن مهمی دارند.

وی افزود: بر اساس آنچه که امروز صورت گرفته است، انتظار داریم که طی هفته آینده یک تحول در روابط منطقه‌ای بین سه کشور ایران، عراق و سوریه انجام شود.

وزیر کشور سوریه نیز در این دیدار ضمن تشکر از ولایتی گفت: مایلم سلام‌ها، محبت‌ها و قدردانی‌های بشار اسد را خدمت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مسئولان و ملت ایران ابلاغ کنم.

الشعار ادامه داد: ایرانی که همواره در کنار ما ایستاده و ما با ایران در یک سنگر علیه تروریسم در منطقه می‌جنگیم و ما نخستین کسانی بودیم که نسبت به خطر تروریسم هشدار داده بودیم.

وی گفت: بهترین آرزوها را از جناب آقای رئیس جمهوری بشار اسد، خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران منتقل می کنم و امیدواریم رهبر انقلاب اسلامی همواره در سلامت باشند تا بتوانند رهبری ایران را ادامه دهند.

وزیر کشور سوریه یادآور شد: صبح دیروز با وزیر کشور ملاقات داشتیم و یادداشت تفاهم میان دو کشور درخصوص همکاری های امنیتی امضاء کردیم که مهم ترین بند آن مبارزه با تروریسم است.

محمد الشعار ادامه داد: تروریسم این موضوعی که رفته رفته جهان را به خود مشغول و در پیکره منطقه رخنه کرده است، در خاک سوریه، تمدن و تاریخ این کشور را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان این که بیش از چهار سال و نیم است که به وجود تروریسم هشدار داده ایم، گفت: در این دیدگاه برادران ایرانی هم نسبت به تروریسم و خطر این آفت در منطقه با ما شریک بودند.

این مقام سوری اضافه کرد: نام‌های تشکیلات تروریستی متعدد است و البته همه آن ها یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن هم نابودی کشور، دارایی ها و مایملک ملت سوریه و ارایه سوریه به عنوان یک لقمه آسان در اختیار اسرائیل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون