مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سرکوب تظاهرات مخالفان اردوغان در دیاربکر + عکس

نیروهای پلیس ترکیه تظاهرات مخالفان را که در اعتراض به اعلام وضع فوق العاده و ممنوعیت تردد در مناطق جنوب شرق این کشور در شهر دیاربکر به خیابان ها ریخته بودند سرکوب کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پلیس ترکیه تظاهرات مخالفان را در اعتراض به وضعیت فوق العاده و ممنوعیت تردد در مناطق جنوب شرق این کشور سرکوب کرد.

براساس این گزارش، نیروهای پلیس ترکیه تظاهرات مخالفان را که در اعتراض به اعلام وضع فوق العاده و ممنوعیت تردد در مناطق جنوب شرق این کشور در شهر دیاربکر به خیابان‌ها ریخته بودند سرکوب کردند.

پلیس ترکیه روز چهارشنبه برای سرکوب معترضان و متفرق کردن آن‌ها در شهر دیاربکر از گاز اشک آور و ماشین‌های آب پاش استفاده کرد.

یکی از خبرنگاران خبرگزاری دجله وابسته به کردهای ترکیه هم در تظاهرات روز چهارشنبه در دیاربکر مجروح شد.

نیروهای امنیتی ترکیه به بهانه مقابله با شبه نظامیان پ ک ک در مناطق کردنشین این کشور وضع فوق العاده اعلام و عملیات نظامی گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

همزمان رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه ژنرال «هولوسی آکار» در چارچوب یک دیدار اعلام نشده وارد دیاربکر شد تا عملیات ارتش و نیروهای امنیتی را ضد پ ک ک در این منطقه بررسی کند.

درگیری‌های میان ارتش ترکیه و پ‌ک‌ک در حدود چهار دهه گذشته ده‌ها هزار قربانی گرفته است و هزاران روستای کردنشین ترکیه تخریب و ویران شده و میلیون‌ها کرد ترکیه به علت تخریب خانه‌هایشان، آواره شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون