مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در یادواره شهدای یگان ویژه صابرین؛

سردار شریف: امروز دنیا متحیر رفتار و اقدامات ملت ایران است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه رای ما مقوم اراده‌ای است که شهدا جانشان را برای آن داده‌اند. گفت: مردم با هوشیاری و با حضور در پای صندوق های رای به گونه ای رای دهند که در پیشگاه شهدا شرمنده نباشند.

به گزارش ـ‌ مدافعان حرم ـ مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای صابرین سپاه، اظهار داشت: زمان بسیاری باید بگذرد تا مردم و حتی مسئولان متوجه نقش آفرینی‌های برجسته‌ سپاه در عرصه‌های مختلف به ویژه در آن سوی مرز‌ها و در مقابله با تروریست‌ها بشوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» ادامه داد: امروز دنیا متحیر رفتار و اقدامات این ملت است که در آن سوی مرز‌ها و با حضور مستشاری فرزندانشان در سپاه برای مقابله با تروریست‌ها رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دچار تنزل شده و بعد از عملیات های موفق آمیز حز‌ب الله لبنان و فلسطینیان، صهیونیست ها برگ‌های آخرخود را به تصور محدود کردن جمهوری اسلامی ایران رو کرده است، البته آن ها در طی این سال ها همیشه به دنبال آن بودند که تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی را محدود کنند.

سخنگوی کل سپاه افزود: جبهه دشمنان قسم خورده ایران در اواخر جنگ تحمیلی به تصور اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در مرزهای کشور محدود شده، پس از بازپس گیری فاو با هزینه های بسیار و حمایت‌های مالی عربستان سعودی و دیگر کشور‌ها، مجری سناریوی شیعه کشی شدند، اما آن ها نتوانستند نفوذ انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای ایران را مهار کنند.

سردار شریف تصریح کرد: آن‌ها غافل از این بودند که پیام انقلاب به اراده خداوند کیلومتر‌ها خارج از مرز‌ها در حال گسترش است و دیگر خبری از ژنرال های پرستاره حزب بعث و خود صدام نیست.

وی خاطرنشان کرد: به لطف حرکت انقلاب اسلامی در مسیر جریان حق بعد از بیست و چند سال از دفاع مقدس ۸ ساله وقتی استخوانهای مبارک غواصان شهید به تهران می رسد میلیون ها نفر بدون سازماندهی در خیابان ها حضور پیدا می کنند که این محصول حرکت در راه خدا و توکل و دلدادگی به اوست.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به درس ها و عبرت های جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس ۸ سال در مقابل دشمنان ایستادیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه اسلام تقدیم کردیم و آیا برای این ملت و شیعیان ایران افت نبود که شاهد رسیدن پای دشمن به حرمین شریفین باشد و اقدامی نکند؟ و در این شرایط صرف پاسدار یا بسیجی بودن کفایت می کرد؟

سردار شریف با با بیان اینکه فتنه تروریستی گروههای تکفیری _ سلفی، خطر بزرگی را متوجه جهان اسلام و مردم منطقه کرده است اظهار داشت: مقام معظم رهبری سه ماه بعد از آغاز جنگ تروریستی در سوریه فرمودند «دولت و ملت سوریه در خط مقدم مقاومت هستند» و بعد از این سخنان بود که دشمنان یکی پس از دیگری از اهداف و خواسته‌های خود عقب نشینی کردند و در شرایط جاری نیز شاهد پیروزیهای راهبردی پی در پی ارتش و نیروهای مردمی و مقاومت اسلامی سوریه هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: مردم با هوشیاری و با حضور در پای صندوق‌های رای به گونه‌ای رای دهند که در پیشگاه شهدا شرمنده نباشند؛ رای ما مقوم آرمان‌ها و اراده‌ای است که شهدا جانشان را برای آن داده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون