مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
با اسکورت ارتش ترکیه؛

ورود صدها تروریست مسلح جدید به خاک سوریه

ترکیه به چندین گروه تروریستی اجازه داد که سلاح‌های سبک و سنگین خود ـ جمله راکت و تانک‌ها ـ را به خاک سوریه منتقل کنند!

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ صدها تروریست مسلح همراه با سلاح‌ها و خودروهای خود در چند شب با اسکورت نیروهای ارتش ترکیه از مرز رد شده و به "شهرک اعزاز" در استان حلب که صحنه درگیری‌های شدیدی است، رفته‌اند.

«ابو عیسی» از فرماندهان گروه تروریستی "الجبهة الشامیة" که شامل چندین گروه تروریستی است و اداره گذرگاه مرزی باب‌ السلام را به عهده دارد، به خبرگزاری رویترز گفت که به آنها اجازه داده شده تا سلاح‌های سبک و سنگین خود را از جمله راکت و تانک‌ها را منتقل کنند!

وی همچنین گفته است که نیروهای گروه "جبهة النصرة" و سایر گروه‌های تروریستی در این نقل و انتقال‌ها حضور ندارند.

بی بی سی نیز به نقل از "مرکز نظارت بر حقوق بشر سوریه" که در بریتانیا مستقر است هم گزارش داد که صدها نفر از نیروهای شورشی وارد "شهرک اعزاز" در شمال حلب شده‌اند. این مرکز نیز تأکید کرد: این نیروها از خاک ترکیه وارد حلب شده‌اند و انتقال آنها تحت نظارت مقام‌های ترکیه صورت گرفته است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع خود در سوریه می‌گوید که ارتش ترکیه اقدام به توزیع مهمات و تجهیزات سلاح‌های سنگین برای تقویت نیروهای مخالف بشار اسد کرده است.

ترکیه گرچه خود را نگران پیشروی‌های نیروهای کرد سوریه در نزدیکی مرزهای خود نشان می دهد اما حمایتهای آن از تروریستها قابل انکار نیست.

ارتش سوریه برای اولین بار طی دو سال اخیر توانسته با عملیات اخیر خود، در حلب به پیشرفت‌هایی دست یابد و در حال نزدیک شدن به مرز با ترکیه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون