مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

هشدار نخست وزیر عراق درباره اعزام نیروهای نظامی به سوریه

نخست وزیر عراق، درباره اعزام نیروی زمینی به سوریه هشدار داده و این اقدام را خطرناک توصیف کرده است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نخست وزیر عراق روز چهارشنبه در اظهاراتی استقرار نیروهای زمینی کشورهای عربی در سوریه را اقدامی خواند که می‌تواند فاجعه ای خطرناک در پی داشته باشد.

«حیدر العبادی» در سفر به ایتالیا گفت: بحران سوریه بدون شک از راه اعزام نیروهای زمینی به این کشور حل و فصل نمی شود چرا که چنین اقدامی می تواند عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد. راه حل بحران سوریه سیاسی است و هر اقدامی دیگر خطرناک است.

بر اساس این گزارش مخاطب سخنان العبادی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی هستند که برای اعزام نیروی زمینی به سوریه اعلام آمادگی کرده‌اند.

هفته پیش سرتیپ «احمد العسیری» مشاور وزیر دفاع عربستان سعودی گفت اگر اعضای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش موافق باشند، این کشور آماده است نیروی زمینی به سوریه اعزام کند.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی، نیز روز دوشنبه گفت، آمریکا از پیشنهاد ریاض برای اعزام نیروی زمینی به سوریه برای حمایت از حملات نیروهای ائتلاف و اقدام علیه گروه حکومت اسلامی، داعش، استقبال کرده است.

وی پس از دیدار با جان کری، وزیر خارجه آمریکا گفته بود هرگونه عملیات با هدایت آمریکا خواهد بود، ولی عربستان نقش رهبری این نیروهای را به عهده خواهد داشت.

الجبیر افزود: دولت ایالات متحده از آمادگی پادشاهی سعودی برای اعزام نیروهای ویژه به سوریه حمایت کرده و آن را مثبت می‌داند و اکنون ائتلاف بین المللی باید برای تحقق آن تصمیم بگیرد.

علاوه بر عربستان، امارات و بحرین هم آمادگی خود را برای اعزام نیروی زمینی به سوریه اعلام کرده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون