مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ورود رزمندگان به شهرهای نبل و الزهراء + فیلم

اهالی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهراء برای استقبال از رزمندگان در میدان اصلی دو شهر تجمع کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شبکه تلویزیونی المنار نخستین تصاویر از ورود نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله و نیروهای مقاومت را به شهرهای نبل و الزهراء در شمال استان حلب پخش کرد.

مردم برای استقبال از رزمندگان در میدان اصلی دو شهر تجمع کردند.

برپایه این گزارش، ارتش سوریه در حال پاکسازی راه ورودی شهرهای نبل و الزهراء در شمال استان حلب است تا زمینه برای ورود خبرنگاران و مردم فراهم شود.

در عین حال به خبرنگاران در مورد ورود به شهر هشدار داده شده است تا اینکه ارتش به طور کامل امنیت راههای ورودی را تامین کند. خبرنگاران هم در انتظار ورود به این دو شهر هستند تا در مورد چگونگی مقاومت مردم آنها و پیروزی رزمندگان، گزارش های متعددی تهیه کنند.

مردم این دو شهر که طی سه سال و نیم گذشته حتی یک لحظه هم دست از مقاومت نکشیدند سراسر دیشب را در جشن و سرور گذراندند. آنها تا صبح در انتظار ورود رزمندگان ماندند تا اینکه صبح امروز نخستین گروه از رزومندگان وارد شهر شدند و مورد استقبال قرار گرفتند. در میان مردم این دو شهر افرادی وجود داشتند که مدتها در انتظار این روز بودند تا بتوانند با اقوام و خانواده خود که از شهر خارج شده بودند دیدار کنند.

همچنین المنار در خبر دیگری گزارش داد: ارتش سوریه سه فرد مسلح را در اطراف روستای معرسه الخان در حومه شمالی حلب دستگیر کرد. این افراد در حال حرکت به سوی شهرهای نبل و الزهراء بودند.


دریافت
حجم: 4.6 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون