مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نیروهای مقاومت در آستانه ورود به «نبل» و «الزهرا» قرار دارند

خبرنگار شبکه المیادین در سوریه می گوید نیروهای ارتش و حزب الله به دو کیلومتری دو شهرک «نبل» و «الزهرا» رسیده‌اند و برای شکستن محاصره 4 ساله این دو شهرک آماده می شوند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود در آستانه ورود به دو شهرک «نبل» و «الزهراء» واقع در غرب استان حلب رسیده اند.

این دو شهرک شیعه نشین از 4 سال قبل در محاصره تروریست‌ها قرار گرفته اند و حالا با رسیدن نیروی ارتش و مقاومت به ورودی نبل و الزهراء انتظار می رود این محاصره به زودی شکسته شود.

هرچند برخی از منابع غیر رسمی حتی خبر آزادسازی این دو شهرک را منتشر کرده اند، اما تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تائید نکرده است. 

المیادین نوشته است که ارتش و حزب الله در 2 کیلومتری این دو شهرک قرار دارند و برای ورود به آن‌ها آماده می شوند.

پیش از این هم خبرنگار میدانی ما در سوریه گفته بود که نیروهای ارتش و مقاومت به 3 کیلومتری این دو شهرک رسیده اند. همزمان با نزدیک شدن نیروهای سوری به نبل و الزهرا، تروریست‌های حاضر در شهرک «مایر» واقع در شمال نبل دست به حمله خمپاره ای به این شهرک زدند و در مقابل نیروهای مردمی نبل نیز تروریست ها را در اطراف مایر هدف قرار دادند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون