مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

واکنش سخنگوی بسیج مردمی عراق به گستاخی سفیر رژیم سعودی

سخنگوی بسیج مردمی عراق از دولت عراق و وزارت امورخارجه خواست سفیر سعودی را اخراج، و او را به خاطر اظهارات گستاخانه علیه مردم و بسیج مردمی و دروغ پردازی و تحریک و تلاش برای فتنه انگیزی بین مردم، مجازات کند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق دولت بغداد را به اخراج «ثامر السبهان» سفیر عربستان سعودی در این کشور فراخواند.

«احمد الاسدی» روز شنبه در بیانیه ای عربستان را یکی از حامیان تروریسم توصیف کرد و گفت خون فرزندان عراق به خاطر گروه‌های تروریستی مثل داعش همچنان در حال ریختن است.

سفیر عربستان در مصاحبه ای که روز شنبه از تلویزیون السومریه پخش شد، گفته بود فرقه گرایی و قبیله گرایی از دلایلی هستند که دولت به خاطر آن ها سلاح در اختیار نیروهای داوطلب قرار می‌دهد.

وی همچنین مدعی شد نیروهای داوطلب مردمی عراق در میان مردم این کشوراز محبوبیت برخوردار نیستند.

اسدی از دولت و وزارت خارجه عراق درخواست کرد السبهانی را به خاطر تفرقه افکنی و بی‌احترامی به مردم عراق و کمیته‌های مردمی تنبیه کند.

این مقام عراقی با اشاره به اینکه سفیر عربستان از حدود خود فرا‌تر رفته است ادامه داد: اظهارات وی علیه نیروهای داوطلب، دولت و اکثریت مردم عراق تنها باعث می‌شود عراقی ها برای ریشه کن کردن گروه های تروریستی همانند داعش و مقابله با هواداران و حامیان مالی آن‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور مصمم تر شوند.

«باقر جبر الزبیدی» وزیر حمل و نقل عراق، اظهارات اخیر السبهان را محکوم کرد و این اقدام سفیر عربستان را دخالت در امور داخلی عراق برشمرد.

وی تصریح کرد کمیته‌های مردمی تاکنون حدود ۱۷۰ روستا را از تروریست‌های داعش بازپس گرفته‌اند و در عملیات‌های ضد تروریستی صد‌ها تن از نیرو‌هایش شهید و زخمی شده اند.

فرمانده کمیته های مردمی عراق در بیانیه ای اعلام کرد نیرو‌هایش در عملیات آزادسازی موصل ـ دومین شهر بزرگ عراق که هم اینک در اشغال داعش است ـ شرکت خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون