مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
پس از تهدید داعش در حمله به کربلا صورت گرفت؛

استقرار نیروهای یگان رزمی العباس(ع) در مرز کربلا با الانبار + تصاویر

فرماندهی ستاد یگان العباس(ع) از استقرار توپخانه، سامانه موشکی و تقویت نیروهای زرهی در مرز استان کربلا برای پاسخ به هرگونه خطری که امنیت کربلا، مردم و مقدسات آن را تهدید نماید خبر داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ تغییر در فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب از مرکز فرماندهی فرات میانی به مرکز فرماندهی جزیره و بادیه تأثیری بر حضور نیروهای یگان رزمی العباس(ع) در این منطقه عملیاتی نخواهد داشت.

یگان رزمی العباس(ع) در بیانیه‌ای با بیان این مطلب تاکید کرد: یگان رزمی العباس(ع) وابسته به آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) و یکی از تشکیلات نیروهای داوطلب مردمی که تحت نظر وزارت دفاع عراق در حال خدمت می‌باشد، همانند قبل با فرماندهی منطقه عملیاتی النخیب که اکنون در اختیار مرکز فرماندهی جزیره و بادیه قرار گرفته است، هماهنگ خواهد بود.

همچنین در این بیانیه آمده است: امنیت و سلامت استان کربلا هدف اصلی تشکیل این یگان بوده و به هیچ عنوان خطراتی که استان کربلا را حتی در صد‌ها کیلومتر دور‌تر از این استان تهدید نماید، بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

این بیانیه همچنین بر بی‌طرفی این یگان و فرماندهی آن در نزاعات سیاسی بین فراکسیون‌های مختلف موجود در دولت عراق تاکید نموده و هدف خود را دفاع صرف از امنیت عمومی، ملت و مقدسات عراق می‌داند.

همچنین فرماندهی ستاد یگان العباس(ع) از استقرار توپخانه، سامانه موشکی و تقویت نیروهای زرهی در مرز استان کربلا برای پاسخ به هرگونه خطری که امنیت کربلا، مردم و مقدسات آن را تهدید نماید خبر داد.

لازم به یادآوریست یگان رزمی العباس(ع) ده روز قبل و به دستور فرماندهی وقت منطقه (مرکز فرماندهی فرات میانی) نیروهای خود را در منطقه النخیب در مرز استان کربلا و الانبار برای دفع هرگونه خطر و تهدید احتمالی مستقر نموده بود.

گفتنی است چند روز پیش منابع امنیتی در عراق از تلاش گروه تروریستی داعش برای زمینه سازی حمله به شهر کربلا خبر دادند.

به گفته مسئولان امنیتی در استان کربلا، داعش تلاش می‌کند با تصرف کردن منطقه النخیب در استان الانبار، آن را به پایگاهی برای حمله به کربلا تبدیل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون