مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کودکان یمنی رو در رو با مرگ + عکس

حملات جنگنده های رژیم سعودی به زیرساخت ها و بیمارستان ها یمن، شهروندان، به خصوص کودکان بی گناه این کشور را با مشکل جدی سوء تغذیه و نبود بهداشت لازم، مواجه کرده است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ عربستان سعودی، از حدود ده ماه پیش حملات شدید هوایی و زمینی خود را به مردم بی دفاع یمن آغاز کرد.

در این مدت، این رژیم منحوس از انجام هیچ جنایتی در این کشور دریغ نورزید و در بیشتر حملات هوایی خود، مناطق غیرنظامی را هدف قرار داد.

از دیگر جنایات عربستان در یمن، تخریب زیرساخت های این کشور و نیز بیمارستان ها و محل های درمانی یمن است.

اکنون کودکان یمنی از سویی با سوء تغذیه شدید مواجه هستند، و از سوی دیگر، با کمبود فضای بهداشتی و درمانی و نبود مواد دارویی لازم برای ادامه حیات.

لازم به ذکر است، طی ۴۸ ساعته گذشته، تنها مرکز بهداشتی باقیمانده در شهر ساقین استان صعده مورد هدف بمب های خوشه ای جنگنده های رژیم منفور آل سعود قرار گرفت و تخریب شد.

حال با وجود این بحران انسانی عظیم که تمام مردم یمن، با آن مواجه هستند، عجیب این است که رسانه ای غربی و برخی رسانه های مغرض عربی، دست بر بحران خودساخته انسانی در مضایا در سوریه گذاشته اند و برای تخریب چهره حزب الله لبنان، از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزند. و حال آنکه تصاویری که از این شهر منتشر کرده، همگی ساختگی و دروغین بوده است و عناصر داعشی حاضر در این شهر، از مردم به عنوان سپر های انسانی استفاده کرده و مانع از خروج و فرار آنان از این شهر می شوند. از سویی دیگر، کمک های حزب الله و دیگر کمک های بشردوستانه را در اختیار خود می گیرند و با قیمت های بسیار بالایی به مردم این شهر می فروشند.

اما در یمن، کودکان و افراد آسیب پذیر در معرض بیشترین خطرها و آسیب های جانی قرار دارند بدون آنکه صدای یکی از این رسانه ها غربی و عربی درآید و سخنی از حقوق بشر در یمن بر زبان جاری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون