مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تخریب چهره الحشد الشعبی اینبار به بهانه ربوده شدن سه آمریکایی

روز گذشته سه تبعه امریکایی در حالیکه از بغداد به سمت منطقه سبز در نزدیکی این شهر رهسپار بودند، توسط عوامل ناشناسی ربوده شدند، و بلافاصله با انتشار این خبر، برخی رسانه های غربی و نیز عوامل مزدور داعشی انگشت اتهام را به سمت سازمان بسیج مردمی عراق گرفتند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ در ادامه پروژه تخریب چهره سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اینبار نوبت به اتهام زنی به این سازمان در مورد ربوده شدن سه تبعه آمریکایی رسید.

روز گذشته سه تبعه آمریکایی از بغداد به سمت منطقه سبز در نزدیکی این شهر، رهسپار بودند، در منطقه الدورا توسط عواملی ناشناس ربوده شدند.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، برخی رسانه های غربی و نیز مزدوران داخلی داعش، انگشت اتهام را به سمت سازمان بسیج مردمی عراق نشانه رفتند.

شاهدان عینی، از شباهت لباس ها و خودرو آدم ربایان با یونیفرم و خودروهای الحشد الشعبی خبر دادند ولی خود نیز این را بعید دانستند که این اقدام از سوی این سازمان صورت پذیرفته باشد. چراکه هر انسان عاقلی این را می داند که حتی اگر الحشد الشعبی قصد این اقدام را می داشت، چهره خود را به شکل دیگری تغییر می داد تا هیچ اتهام را متوجه خود نکند.

در هفته ها و روزهای اخیر، پیشروی های رزمندگان مردمی در کنار ارتش و نیروهای ویژه عراق، همچون خاری در چشم تروریست ها فرو رفته است و به هر شکل ممکن، قصد تخریب چهره این سازمان مردم نهاد را دارند.

در همین راستا اقداماتی از این دست صورت می دهند و ظاهر خود را همچون رزمندگان الحشد الشعبی، می آرایند تا افکار عمومی را منحرف ساخته و از این طریق به مقاصد شوم خود برسند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون