مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

از خانواده های شهدای حشد شعبی استان بغداد قدردانی شد + تصاویر

به همت آستان مقدس حسینی و عباسی در مراسمی از خانواده های شهدای حشد شعبی استان بغداد قدردانی شد و به آنها هدایایی اهدا شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آستان مقدس حسینی و عباسی در ادامه برنامه‌های حمایتی خود از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مجروحان نبرد با تکفیریون داعشی، ۱۵۰ خانواده شهید جهاد کفائی استان بغداد را مورد تکریم قرار داد.

در ابتدای این مراسم که شاهد حضور جمع کثیری از شخصیتهای دینی، سیاسی و نمایندگانی از گروه‌های مختلف جهادی همراه بود، آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت و پس از آن سرود ملی عراق نواخته شد. پس از آن خادمان حرمین حسینی و عباسی سرود حرمین مطهر را اجرا نمودند.

در ادامه این مراسم آقای «شیخ صلاح الکربلائی» رییس قسمت امور دینی حرم مطهر عباسی پیام حرمین مطهر را به این مراسم قرائت نمود.

در این پیام آمده است:

خواهران و برادران حاضر، همه شما با مشکلات و آلامی که درطی ده ها سال گذشته بر ما رفته آشنا هستید. هر چند که ظاهر دشمنان تغییر کرده است، اما دشمن‌‌ همان دشمن است و کل خاک عراق را نشانه گرفته است. مشکلات آنقدر به پیش رفتند تا مرجعیت با فتوای تاریخی خود مسیر تاریخ عراق را تغییر دادند و امروز به برکت فتوای جهاد کفائی و به برکت وجود افرادی که بر این فتوا گردن نهادند می‌گوئیم خون شهدای ما پیروزی را برای ما به ارمغان آورده است.

دراین پیام همچنین آمده است: خانواده‌های شهداء، مادران و پدران شهداء صاحبان حق هستند. خانواده هایی که جوانانی غیور و دین مدار و با غیرت تربیت نموده‌اند. جوانانی که تمامی دارائی خود را برای حفاظت از دین خدا فدا نمودند. ما در حرمین مطهر حسینی و عباسی از یک سال قبل تا کنون در کل عراق در تلاش بوده‌ایم تا به خانواده‌های شهداء و امور ایشان رسیدگی کنیم و بحمدالله تا کنون ۹۰ درصد ازخانواده‌های شهدا را شناسائی نموده و هدایای ناقابل خود را تقدیم ایشان نموده‌ایم.

در ادامه این مراسم فیلمی مستند و اشعاری با مضمون رشادتهای رزمندگان غیورعراقی پخش گردید. پس از آن «شیخ ماجد السلطانی» روند توزیع هدایا بین خانواده‌های شهدا را تشریح نمود. در پایان آقای «علی الفرطوسی» شعری در مدح حشد الشعبی قرائت و هدایای خانواده‌های شهدا توزیع گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون