مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بازدید «الحاج هادی العامری» از مناطق جنگی عراق + تصاویر

«هادی العامری» دبیر کل سازمان بدر و فرمانده الحشد الشعبی عراق با حضور در مناطق جنگی از شکست سنگین حمله داعش به منطقه "تل کصیبة" سخن گفت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پایگاه اطلاع رسانی شبکه الغدیر امروز شنبه 26 دی ماه در خبری از بازدید دبیر کل سپاه بدر و فرمانده الحشد الشعبی عراق خبر داد.

بر اساس این خبر، «الحاج هادی العامری» با حضور در مناطق "تل کصیبة" و "علاس" در شرق تکریت و "حمرین" از شکست سنگین حمله داعش به منطقه تل کصیبه سخن و نشست صمیانه ای با رزمندگان جنگ داشت.

وی همچنین در خصوص حمله ناکام عناصر داعش به منطقه تل کصیبة گفت: این مناطق از خطوط دفاعی اصلی ما به حساب نمی آید و امینت این مناطق با مراکز مراقبتی ساده تامین می شود.

فرمانده الحشد الشعبی عراق اضهار داشت: حمله ناکام عناصر داعش در روز پنجشنبه گذشته به منطقه تل کصیبة به سمت کوه های حمرین در استان صلاح الدین شکستی بزرگ برای آنان بود و امیدوارم عناصر داعشی باز هم دست به چنین حملاتی بزنند، تا کاملا نابود شوند.

دبیر کل منظمة بدر با اشاره به شمار تلفات داعش عنوان کرد: پس از گشت زنی های گسترده در منطقه برای پاکسازی آن، بیش از 70 کشته و 150 زخمی از اعضا و فرماندهان داعش را یافتیم.

حاج هادی العامری افزود: تروریست های داعش حتی برای یک روز نیز نتوانستند در منطقه دوام بیاورند و با همکاری نیروهای مشترک مردمی، اهالی منطقه و ارتش حمله آنها نه تنها ناکام ماند بلکه متحمل خسارات سنگینی شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون