مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شکست مفتضحانه تروریست های داعش مقابل رزمندگان سپاه بدر + تصاویر

رزمندگان سپاه بدر عراق، در منطقه جبل حمرین درگیری های سختی با عناصر گروه ترویستی تکفیری داعش داشتند که طی آن تعداد زیادی از عناصر این گروه تروریستی، به هلاکت رسیدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان سپاه بدر (منظمة بدر) عراق با تروریست داعشی در منطقه «جبل حمرین» در جریان است.

در این درگیری‌ها رزمندگان عراقی با قدرت و رشادت تمام، تروریست‌ها را به عقب راندند و تلفات سنگینی بر این گروه تروریستی وارد آوردند.

تروریست ها تکفیری که در مقابله با رزمندگان عراقی عاجز شده بودند، از موصل، مقر خلافت به اصطلاح اسلامی داعش در عراق، در خواست کمک نمودند که بلافاصله تعدادی از نیروهای ویژه داعشی از این شهر راهی منطقه شدند.

نیروهای ویژه داعشی نیز در دیگری با رزمندگان سپاه بدر، زمین گیر شده وعلاوه بر هلاکت اغلب این نیرو‌ها، مابقی پا به فرار گذاشتند.

منطقه «جبل حمرین» یک رشته کوه است که از حدود مرز‌های شمال غربی این را شروع شده و تا استان صلاح الدین عراق امتداد یافته است.

این درگیری‌ها در بخش‌های شمال غربی عراق و در نزدیکی شهر موصل به وقوع پیوست که در ‌‌نهایت منجر به شکست مفتضحانه تروریست‌های داعش شد.

پس از آزادسازی الرمادی، برخی فرماندها و مقامات نظامی عراق، از آماده شده برای حمله همه جانبه به شهر موصل، مقر خلافت داعش در عراق، خبر دادند.

اکنون نیز درگیری‌هایی در شهر‌ها و مناطق مختلف استان نینوا در جریان است که پس از بازپس گیری این مناطق از تروریست، رزمندگان سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و ارتش عراق، خود را برای حمله ای همه جانبه به این شهر آغاز نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون