مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آزادسازی چند روستای استان حلب/ ارتش سوریه به مرز ترکیه نزدیک شد

ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی امروز توانست چند روستا و مناطق زراعی را از اشغال تروریست ها آزاد کند و در جبهه شمال لاذقیه به مرز ترکیه نزدیک شود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه در ادامه پیشروی های گسترده خود، امروز جمعه 25 دی ماه موفق به آزادسازی سه روستا در استان حلب شد و در عملیات شمال استان لاذقیه به مرز ترکیه نزدیک تر شد.

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارش خبری خود از آزادسازی روستای "العبودیه" در حومه شرقی استان حلب و مزارع "رم السرحان" در حومه شرقی این استان خبر داد.

برپایه این گزارش، ارتش سوریه با پیشروی در حومه شمالی استان لاذقیه توانست به مرزهای ترکیه نزدیک تر شود و خطوط امدادی گروه های تروریستی را قطع کند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت همچنین حمله گسترده گروه تروریستی "جبهه النصره" به اطراف شهر "خان طومان" در حومه جنوبی حلب را دفع کردند و گذرگاه مرزی "الزمرانی" و "القصیرة" در جرود القلمون را هدف قرار دادند.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه ضمن تایید خبر آزادسازی روستای العبودیه اعلام کرد: ارتش سوریه و نیروهای مسلح پس از نابودی آخرین مقر عناصر گروه تروریستی داعش، کنترل کامل دو روستای "العبودیه" و "العجوزیه" در 60 کیلومتری شرق حلب را به دست گرفت.

روز گذشته ارتش سوریه روستای "السریب" و مزارع اطراف آن را تحت کنترل خود در آورد و شماری از عناصر تروریستی در "العبودیه"، جنوب "خربه حزمر" و "المنصوره" در حومه حلب به هلاکت رساند.

شبکه تلویزیونی المنار نیز در خبری از فرار عناصر داعش از دو روستای "الملتفه" و "العجوزیه" در نتیجه بمباران ارتش سوریه در جبهه فرودگاه کویرس در حومه شرقی حلب خبر داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون