مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
سخنگوی سپاه اعلام کرد:

تفنگداران آمریکایی تخلیه اطلاعاتی می‌شوند/ ورودشان برای کارهای اطلاعاتی باشد، اقدامات دیگری صورت می‌گیرد

سردار شریف تاکید کرد: اگر در تخلیه اطلاعاتی و گفت‌وگو با تفنگداران آمریکایی مشخص شود که ورود آن‌ها به منزله انجام کارهای اطلاعاتی و کارهای بی‌ربط بوده است، قطعا اقدامات دیگری صورت خواهد گرفت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت توقیف دو شناور آمریکایی و بازداشت ۱۰ تفنگداردریایی این کشور توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همانطور که در اطلاعیه سپاه اعلام شد این اتفاق روز گذشته رخ داده و شناورهای آمریکایی وارد حریم آبهای ایران در حوالی جزیرهٔ فارسی و در سه مایلی داخل آبهای سرزمینی شده بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» افزود: پس از نقض حریم دریایی ایران نیروی دریایی سپاه با اقتدار وارد عمل شده و اخطار لازم به شناورهای آمریکایی داده شد و آن‌ها به این هشدار‌ها تمکین کردند.

وی با بیان این مطلب که هیچ درگیری در منطقه خلیج فارس رخ نداده و آن‌ها به اخطار سپاه تمکین کردند، اظهار داشت: پس از بازرسی شناورهای آمریکایی مشخص شد که آن‌ها علاوه بر تجهیزات فنی، سلاح‌های سبک و نیمه سنگین نیز به همراه خود داشته‌اند.

سخنگوی سپاه در پاسخ به موضع‌گیری مقام‌های آمریکایی مبنی بر آزاد کردن فوری تفنگداران بازداشت شده، گفت: قطعا ایران بر سر منافع ملی خود با کسی شوخی نداشته و تسامحی نیز نخواهد کرد؛ آن‌ها مطئمن باشند که برخورد ما بر اساس رأفت اسلامی خواهد بود و این چیزهایی که درباره آزادی فوری آن‌ها مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و من، آنرا نه تایید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

سردار شریف خاطرنشان کرد: قطعا پس از انجام تحقیقات، اگر مشخص شود که کار آن‌ها عمدی نبوده برخورد دیگری صورت خواهد گرفت اما اگر در تخلیه اطلاعاتی و گفت‌وگو با آن‌ها مشخص شود که ورود آن‌ها به منزله انجام کارهای اطلاعاتی و کارهای بی‌ربط بوده است، قطعا مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • خدام السیدة زینب

ایران

سپاه

سپاه پاسداران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون