مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حضور هیأتى از اساتید حوزه علمیه نجف در مناطق عملیاتى + عکس

طی هماهنگی به عمل آمده با ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق مجموعه ای از اساتید حوزه علمیه نجف با حضور در مناطق عملیاتی فلوجه و ثرثار و سلسله جبال مکحول با رزمندگان مستقر در این جبهه ها دیدار کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ شمارى از اساتید حوزه علمیه نجف به همراه اعضاى ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق با حضور در مناطق عملیاتى الفلوجه و الثرثار و سلسله جبال مکحول با رزمندگان دیدار کردند.

حجت الاسلام عادل السودانی رئیس ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق در این رابطه گفت: اساتید و طلبه های حوزه علمیه به صورت دوره ای بعد از هماهنگی با این ستاد به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و با دلاوران و رزمندگان مستقر در جبهه دیدار می‌کنند.

وی افزود: طی بازدید اخیر حجت الاسلام سید محمد علی بحر العلوم از روحانیون برجسته حوزه علمیه نجف اشرف به همراه شماری از روحانیون و طلبه‌های حوزه با رزمندگان مستقر در منطقه عملیاتی فلوجه دیدار کردند و به نیازهای آنان گوش دادند.

بحر العلوم به رزمندگان تاکید کرد که ایثارگری آنان باعث زنده نگه داشتن امید در ملت عراق و رسم آینده ای درخشان است.

روحانی برجسته عراقی خاطر نشان کرد: روحیه حماسی شما دلاوران باعث می‌شود نقشه های بیهوده داعش و پشتیبانان داعش شکست بخورد. چرا که آنان اعتقاد داشتند عراق نیروی نظامی و دفاعی ندارد. اما شما با شجاعت و دلیری خود تصویر حقیقی عراق را منعکس کردید.

السودانی در رابطه با وظایف ستاد تبلیغات و دفاع از مقدسات عراق گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف این ستاد تامین نیازهای رزمندگان از قبیل آذوقه و دارو می‌باشد و در این زمنیه با موسسه‌های خیریه و افراد نیکوکار هماهنگی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه به آزاد سازی مناطق کوهستانی حمرین اشاره کرد و گفت: با پاکسازی این مناطق و ایمن سازی جاده‌ها و خنثی کردن میدان‌های مین نیروهای ارتش و حشد شعبی توانستند به تصرف خود در بیاورند. نیروهای این ستاد نیز بلافاصله امدادرسانی به این مناطق را آغاز کرد و نیازهای ضروری از قبیل مواد غذایی و دارو به این مناطق ارسال شد.

گفتنی است مساحت مناطق آزاد شده در عملیات (لبیک یا رسول الله ۲) بیش از هزار کیلومتر مربع و شامل پالایشگاه بیجی و منطقه صینیه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون