مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آزمایش موفق آمیز موشک “سلام۲ “ توسط سپاه بدر عراق + عکس

گردان مهندسی سپاه بدر عراق، پس از طراحی و ساخت موشک “ سلام۲ “ آن را مورد آزمایش قرار داد و با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده را نابود ساخت.

به گزارش - مدافعان حرم ـ سپاه بدر عراق، یکی از نیروهای نظامی مردم نهاد قدرتمند در این کشور، به طراحی و ساخت یک موشک قدرتمند اقدام کرد.

یگان مهندسی رزمی منظمة بدر العراق ، پس از طراحی و ساخت این موشک که آن را موشک “ سلام ۲ “ نامیدند، آن را با موفقیت آزامیش کردند.

موشک سلام ۲، موشک پیشرفته ای است که از وزن تقریبی ۱۲۰۰ کیلوگرم بهره می برد و همین امر، قدرت تخریب آن را دو چندان می کند.

این موشک از روی لانچر های متحرک شلیک می شود و این از توانایی های دیگر این موشک است که امکان استفاده از آن در مناطق و شرایط مختلف مهیا می شود.

از بدو تشکیل سازمان بسیج مردمی عراق، بخش مهندسی گردان های زیر مجموعه این سازمان، اقدام به طراحی و تولید و یا اصلاح برخی سلاح ها جنگی کرده اند.

پیش از این نیز چندین مدل از انواع موشک و خمپاره انداز و دیگر سلاح های سبک جنگی، توسط برخی گردان های الحشد الشعبی، طراحی و تولید شده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون