مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

هلاکت دهها داعشی در غرب الانبار

رزمندگان عراقی در پیشروی به سمت شهر “حدیثه” دهها تن از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش را به هلاکت رساندند و همچنین چندین خودرو انتحاری منهدم ساختند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرماندار شهر “حدیثه” با اعلام خبر پیشروی نیروهای مشترک عراقی در این شهر و آزاد سازی این شهر از دست تروریست های تکفیری، در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مشترک عراقی، یعنی ارتش و رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با همراهی قبایل منطقه، به مواضع داعش در اطراف این شهر یورش بردند و تعداد زیادی از عناصر مزدور داعش را در اطراف این شهر به هلاکت رساندند.

به گفته «خالد سلمان» در این پیشروی ها ۱۲ خودرو انتحاری داعشی نیز شناسایی و منهدم شده است.

داعش با از دست دادن مساحت زیادی از مناطق تحت کنترل خود در عراق و نیز کشته و اسیر شدن تعداد زیادی از عناصر خود در این کشور و به خصوص در استان “الانبار” به شکل وسیعی رو به حملات انتحاری با خودرو های بمب گذاری شده، آورده است.

فقط در دو روز گذشته این گروه تروریستی اقدام به انهدام چندین خودرو بمب گذاری شده در محل اجتماع نیروهای عراقی کرده که منجر به شهادت و یا مجروح شدن تعدادی از آنان شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون