مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

وزیر دارایی داعش به دست نیروهای عراقی دستگیر شد

منابع عراقی از دستگیری وزیر دارایی داعش در شهر الرمادی و در هنگام تلاش وی برای فرار از این شهر، خبر دادند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع اطلاعاتی عراق روز گذشته (سه شنبه) اعلام کردند: نیروی امنیتی این کشور پس از آزادسازی شهر الرمادی در این شهر مستقر شدند و موفق شدند وزیر دارایی داعش را که قصد فرار از این شهر را داشت، دستگیر کنند.

پس از آزادسازی این شهر، مردم الرمادی با دستگاه ها و نیروهای امنیتی حاضر در این شهر تماس برقرار کرده و آنان را از حضور وزیر دارایی داعش در این شهر مطلع کردند.

مردم الرمادی همچنین تاکید کردند که این فرد مزدور، خود را در میان شهروندان مخفی کرده است و سعی دارد با حمله ایذائی تروریست ها، از موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و از شهر فرار کند.

منابع اطلاعاتی با اعلام همکاری مردم در دادن این اطلاعات، از شناسایی و دستگیری این مقام ارشد گروه تکفیری صهیونیستی داعش، پیش از آنکه موفق به فرار از این شهر شود، خبر دادند.

استان الانبار از ۶ ماه قبل در تصرف کامل داعش قرار داشت ولی نیروهای مردمی و ارتش عراق، با طرح ریزی حمله ای همه جانبه توانستند بخش های جنوبی این استان و نیز مرکز آن، یعنی شهر مهم و استراتژیک الانبار را چند روز پیش (۶ دی ماه) به طور کامل آزاد سازند.

همچنین با کمک مردم این شهر طی دور به طور کامل از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شد و عناصر باقی مانده این گروه تروریستی در این شهر، دستگیر شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون