مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در پی عملیات ارتش و نیروهای مردمی؛

العبادی پرچم عراق را در الرمادی برافراشت + تصاویر

پس از آنکه نیروهای مسلح عراق شهر الرمادی را از تروریست‌های داعش بازپس گرفتند نخست وزیر عراق از این شهر بازدید کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ با آزادسازی شهر الرمادی از چنگ تروریست‌های داعش، نخست وزیر عراق پرچم کشورش را در این شهر برافراشت.

بنابر این گزارش، پس از آنکه نیروهای مسلح عراق شهر الرمادی را از تروریست‌های داعش بازپس گرفتند «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از این شهر بازدید کرد.

وی در مرکز شهر الرمادی حاضر شد و پرچم عراق را برافراشت.

نخست وزیر عراق در جمع خبرنگاران و در حالی که پرچم عراق را در دست داشت گفت: این پیروزی بزرگ را (آزادسازی شهر الرمادی) به همه عراقی‌ها تبریک می‌گویم. این منطقه از لوث وجود داعشی‌ها پاک شده و پرچم عراق در اینجا به اهتزاز در آمده است. ما تا بیرون راندن آخرین نیروی داعش از عراق از پای نخواهیم نشست. ما این وعده را به اهالی نینوا و موصل می‌دهیم و به آن‌ها می‌گوییم برای آزادسازی شهر‌هایتان از دست داعشی‌ها خواهیم آمد. داعشی‌ها خوار خواهند شد و فرار خواهند کرد و همچنان که در الرمادی شکست خوردند در دیگر مناطق عراق نیز شکست خواهند خورد.

العبادی اظهار کرد: داعشی‌ها وعده داده بودند که در الرمادی با نیروهای عراقی خواهند جنگید اما آن‌ها ترسیدند و به جنگ با نیروهای عراقی تن در ندادند و از صحنه نبرد گریختند و بسیاری از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

نخست وزیر عراق افزود: ما در پی آن‌ها هستیم و تا زمانی که تمام خاک عراق را از لوث‌ها آن‌ها پاک نکنیم از پای نخواهیم نشست. شهر الرمادی آزاد شده است و پس از بازسازی اساسی این شهر، شهروندان را به خانه و کاشانه‌شان بازخواهیم گرداند. با حمایت نیروهای امنیتی، پلیس محلی و نیروهای مبارزه با تروریسم این مناطق از دست تروریست‌ها آزاد شد و انشاالله این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت و با همکاری نیروهای ارتش، نیروهای پلیس فدرال و قهرمانان نیروهای مردمی عراق این تلاش‌ها به آزادسازی دیگر مناطق عراق منجر خواهد شد.

وی گفت: پیام ما به مردم استان الانبار این است که این شهر شماست که ما آن را آزاد کردیم و ساکنان این شهر بار دیگر به آن بازخواهند گشت. ما به شما اطمینان می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد نیروهای گروه (تکفیری-صهیونیستی) داعش بار دیگر به این شهر بازگردند. این اهالی الانبار هستند که بازنگشتن نیروهای داعش را تضمین می‌کنند. داعشی‌ها به مردم شهر الانبار وعده دادند که شهرهای آن‌ها را آزاد می‌کنند اما به جای آزادی برای آن‌ها ویرانی به ارمغان آوردند. شما ببینید که چه بلایی سر شهر الرمادی آورده‌اند. ببینید چه مقدار ویرانی و مشکلات برای این شهر بوجود آورده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون