مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اجرای مرحله دوم توافق زبدانی ـ الفوعه و کفریا/ خروج بیش از ۱۰۰ تروریست از زبدانی + تصاویر و فیلم

مرحله دوم توافق الزبدانی – الفوعه و کفریا شامگاه دوشنبه بعداز رسیدن کاروان‌ها از ترکیه و سوریه به فرودگاه بین المللی بیروت و انجام مراحل تبادل تحت نظارت سازمان ملل و اداره امنیت عمومی لبنان پایان یافت.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منطقه راهبردی زبدانی روز گذشته شاهد انبوهی از خودروهای سازمان ملل متحد، نمایندگان صلیب سرخ، آمبولانس‌ها و اتوبوس‌هایی بود که می‌خواستند تروریست‌ها را از این منطقه به ترکیه منتقل کنند.

۱۲۶ نفر از تروریست‌های داعشی، جبهة النصرة، احرار الشام و جیش الاسلام، تحت تدابیر شدید امنیتی سازمان ملل نخست به بیروت منتقل شدند تا از فرودگاه بیروت به ترکیه بروند.

براساس تصاویری که شبکه المنار از شهر زبدانی پخش کرد، ده‌ها عنصر مسلح تروریست با لباس‌های نظامی در حال سوار شدن به اتوبوس‌ها بودند و عده‌ای هم زخمی‌ها را به آمبولانس‌ها منتقل می‌کردند.

این کاروان سپس با نظارت سازمان ملل و نیروهای امنیت عمومی لبنان و در میان تدابیر شدید امنیتی وارد فرودگاه بین المللی بیروت شد تا عناصر مسلح و همراهان آن‌ها با یک هواپیمای ایرباس ۳۲۱ ترکیه که در باند فرودگاه بیروت پارک بود، لبنان را به مقصد ترکیه ترک کنند.

بیش از دو سال است ۴۰ هزار نفر از مردم مظلوم فوعه و کفریا در شمال غرب سوریه و در استان ادلب توسط تکفیری‌ها محاصره شدند و زندگی مشقت باری را می‌گذرانند.

از سوی دیگر یک هواپیمای وابسته به سازمان ملل ۳۳۰ شبه نظامی، ‌ نظامی و غیرنظامی سوری را از شهرک‌های شیعه نشین فوعه و کفریا در شمال سوریه به فرودگاه بیروت منتقل کرد.

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان در چهارم ماه جولای گذشته با حمله‌ای شدید به شهر زبدانی آخرین شهری که در منطقه مرزی سوریه با لبنان در اشغال تروریست‌های تکفیری بود، وارد بخش‌هایی مهم از این شهر شده و عناصر مسلح تروریست را محاصره کردند.

گروه‌های تروریستی تکفیری در مقابل شهروندان غیرنظامی ساکن در دو شهرک الفوعه و کفریا در استان ادلب را که بیشتر کودکان و زنان بودند، گلوله باران کردند.

الزبدانی منطقه‌ای راهبردی در سوریه است که از طرفی مرز جولان اشغالی و رژیم صهیونیستی است و از سوی دیگر به کشور لبنان می‌رسد. اهمیت دیگر منطقه زبدانی، ارتفاعات جبل الشیخ است که رژیم صهیونیستی با دادن سلاح به تروریست‌ها قصد داشت، شهر دمشق را از شمال غرب محاصره کند و تروریست‌ها بتوانند به راحتی وارد پایتخت سوریه شوند، اما با تلاش ارتش و نیروهای مردمی سوریه نقشه رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد.

Download

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون