مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
اخبار سالگرد شهید تقوی فر

اولین سالگرد شهید تقوی فر در تهران برگزار شد/ رونمایی از کتاب "سردار سامراء"

خون شهید تقوی ها و مجاهدان عراقی برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام ریخته شد. اگر آنان نمی ایستادند امروز اثری از حرم اهل‌بیت در عراق و سوریه نبود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سامراء شهید حاج «سید حمید تقوی فر» مراسم بزرگداشتی در تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور نمایندگان بیوت مراجع عظام، فرماندهان عالی دوران دفاع مقدس، دبیرکل حزب طلیعه عراق، همرزمان شهید در قرارگاه رمضان و سپاه قدس، اعضای بسیج شهرک های شهید بروجردی و شهید عباسی، اعضای حشد شعبی و اقشار مختلف مردم در مسجد ولی عصر علیه السلام (خوزستانی های مقیم مرکز) برگزار گردید.

در این یادبود، پس از قرائت قرآن کریم و مرثیه سرایی حاج «محسن طاهری»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حامد جزایری» از فرماندهان سرایا الخراسانی (یکی از ارکان بسیج مردمی عراق) به ایراد سخن پرداخت.

وی با تمجید از نقش شهید تقوی فر در مقاومت مردم عراق در برابر تروریست های تکفیری گفت: ما به او خیلی نیاز داشتیم و او خیلی زود از بین ما رفت.

جزایری پیروزی هایی حشد شعبی و ارتش عراق بر داعش را مرهون خون این شهدا خواند و تأکید کرد: اگر امروز دشمن در حال عقب نشینی است به دلیل وجود چنین شخصیت هایی است.

فرمانده سرایا الخراسانی ادامه داد: دشمن تلاش کرث که در این مدت بین کشورهای غرب اسیا (خاورمیانه) تفرقه ایجاد کند و کشورهای آن را تجزیه نماید؛ ولی به برکت ایستادگی رزمندگان اسلام و شهدای عزیز، آنان نتوانستند نقشه های خود را عملی کنند.

الجزایری افزود: جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در مبارزه با تروریسم تکفیری در این منطقه دارد. من به نیابت از مردم عراق و نیروهای مقاومت اسلامی بویژه فرماندهان و نیروهای سرایا الخراسانی به این مراسم آمدم تا از این شهید تجلیل کنم. ان شاء الله روزی کمک های مردم و شهدای ایران را جبران می کنیم.

سپس مراسم رونمایی از کتاب "سردار سامراء؛ یادنامه سردار سرتیپ پاسدار حاج سید حمید تقوی فر" برگزار گردید.

این کتاب به همت «روح الله پورطالب» و «تحریریه خبرگزاری ابنا» تدوین و در 312 صفحه در قطع رقعی، از سوی "جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین" تهیه و در "انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناءالرسول(ص)" وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) منتشر گردیده است.

این کتاب به دست حجت الاسلام والمسلمین «شیرازی» نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سردار «احمد وحیدی» وزیر سابق دفاع، خانم «پروین مرادی» همسر شهید، حجت الاسلام الجزایری» از حشد شعبی عراق، آقای «صاحب احسن» از همرزمان شهید، حجت الاسلام «حسینی عارف» مدیرعامل مؤسسه ابناءالرسول(ص) و آقای «پورطالب» مؤلف کتاب رونمایی گردید.

آخرین بخش مراسم نیز سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بود. 

وی به یک عمر مجاهدت شهید تقوی فر اشاره کرد و گفت: اگر در دورانی طاغوت علیه اسلام بود، شهید تقوی در میدان مبارزه با طاغوت ایستاد. پس از پیروزی انقلاب نیز در هر صحنه ای که دشمنان علیه انقلاب تلاش می‌کردند این مجاهد فی سبیل الله در میدان دفاع از انقلاب و ارزشها حضور داشت. 

شیرازی با اشاره به جنگ سخت و جنگ نرم دشمن، تأکید کرد: هر جایی که پرچم اسلام ناب محمدی بلند است، این اسلام با استکبار و ظلم و تروریسم مخالف است.

وی ادامه داد: اسلام ناب می خواهد قرآن و سیره پیامبر را ترویج دهد؛ اما در برابر آن پرچمی بلند شده است به عنوان اسلام آمریکایی. 

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس افزود: وقتی شهید تقوی فر دید که در سوریه و عراق می خواهند حقیقت دین و امامت را مورد هجمه قرار بدهند در برابر اینها وارد میدان شد.

وی گفت: خون شهید تقوی ها و مجاهدان عراقی برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام ریخته شد. اگر آنان نمی ایستادند امروز اثری از حرم اهل‌بیت در عراق و سوریه نبود. جهاد و مبارزه امثال شهید تقوی اسلام و حرم اهل‌بیت را نجات داد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون