مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

«ابوعمر الشیشانی» یکی از سرکردگان داعش، دستگیر شد

برخی منابع خبری روس از دستگیری «ابو عمر الشیشانی» یکی از رهبران بلند پایه داعش به دست نیروهای ویژه آمریکا در استان کرکوک عراق خبر دادند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ برخی منابع خبری روس اعلام کردند: نیروهای ویژه آمریکا در یک عملیات ویژه، روز گذشته، ششم دی ماه، «ابو عمر الشیشانی» را به صورت زنده در استان کرکوک دستگیر شد.

این منابع خبری همچنین از دستگیری دو تن از فرماندهان بلند پایه دیگر گروه تروریستی داعش و کشته شدن هفت عنصر داعشی در این عملیات ویژه، خبر دادند.

در هفته ها و ماه های گذشته، پیوسته اخباری مبنی بر هلاکت و یا مجروح شدن شیشانی منتشر می شد و هر بار این اخبار توسط منابع داعش و دیگر منابع، تکذیب می شد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ برخی اخبار حاکی از به هلاکت رسیدن این فرمانده چچنی گروه تروریستی داعش بود در حالی که فقط چهار روز بعد، این خبر تکذیب شد و شیشانی در انظار عمومی حاضر شد.

همچنین پیش از این پیشمرگه های کرد نیز مدعی به هلاکت رساندن الشیشانی بوده اند.

الشیشانی، در سال ۱۹۸۶ میلادی (۱۳۶۵ شمسی) در روستایی در گرجستان به دنیا آمد. وی در سال ۲۰۱۲ و پس از آنکه مدتی را در ارتش این کشور به خدمت مشغول بود، به جرم تصرف برخی سلاح های غیرقانونی، مجرم شناخته شد و از ارتش اخراج شد.

الشیشانی در همان سال به ترکیه رفت و بعد از متی در سوریه خود را به صفوف داعش رساند و در اندک زمانی به عنوان یکی از فرماندهان بلند پایه این گروه تروریستی منسوب شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون