مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کاریکاتور/ حقوق بشر، مدل ۲۰۱۶

با وجود کشتار بی رحمانه غیرنظامیان یمن که اهداف اصلی جنگنده های سعودی قرار دارند، سازمان های حقوق بشری و کشورهای مدعی حقوق بشر در سکوت کامل به سر می برند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رژیم آل سعود با انجام حملات هوایی و استفاده از بمب های ممنوعه خوشه ای، در یمن، جنایات خود را به بالا ترین درجه خود رسانده است.

این در حالی است که با وجود کشتار بی رحمانه غیرنظامیان که اهداف اصلی این جنگنده ها قرار دارند، سازمان های حقوق بشری و کشورهای مدعی حقوق بشر در سکوت کامل به سر می برند.

در حمله اخیر عربستان سعودی به بازار و مناطق مسکونی استان صعده در یمن، این رژیم از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا استفاده کرد.

از سوی دیگر و همزمان با برگزاری نشست گفتگوهای یمن در سوئیس و اعلام آتش بس، سازمان ملل متحد، بدون نام بردن از این رژیم منحوس، فقط به شکل گذرایی، نقض آتش بس را محکوم می کند.

آیا این سازمان و این کشورهای مدعی حقوق بشر، هیچ ارزشی برای حقوق بشر قائل هستند؟ آیا با رفتار هایی که این نهادها دارند، باید انتظار توقف جنگ در کشورهایی همچون یمن، سوریه و عراق را داشت؟


اقدامات آمریکا و سازمان ملل در حمایت از حقوق بشر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون