مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
مدافعان حرم - نماینده رهبری در سپاه قدس: اگر مدافعان حرم نبودند، اثری از حرمین عسکریین ع و حرم حضرت زینب س هم نبود
زمان : 23:54در گرامیداشت اولین شهید روحانی مدافع حرم؛

نماینده رهبری در سپاه قدس: اگر مدافعان حرم نبودند، اثری از حرمین عسکریین(ع) و حرم حضرت زینب(س) هم نبود

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، اثری از حرمین عسکریین(ع) و حرم حضرت زینب(س) نبود.

به گزارش ـمدافعان حرمـ مراسم گرامیداشت شهید «محمد مهدی مالامیری» شهید روحانی مدافع حرم، امشب با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم، نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس در تبیین شخصیت شهید مالامیری اظهار داشت: وی شخصی شجاع و مومن بود، شهادت وی را به حضرت بقیه الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده صبورش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» خاطرنشان کرد: وی در میدان دفاع از ارزش‌ها و حرم فرزندان فاطمه زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) قاطعانه ایستاده و در نهایت به شهادت رسید.

وی افزود: برای روحانیت تفاوتی وجود ندارد، هر جا که اسلام نیاز به دفاع دین و تبلیغ ارزش‌ها و انگیزه بخشی به افراد داشته باشد، قاطعانه می‌ایستد، از ارزش‌ها دفاع می‌کند و از گذشتن جان هم ترسی ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ شیعه خصوصاً در عصر انقلاب اسلامی و در دوران جنگ هشت ساله تا به امروز ثابت کرده است که از مرگ نمی‌ترسد و از شهادت باکی ندارد.

شیرازی با بیان اینکه روحانیون برای رسیدن به شهادت لحظه شماری می‌کنند، تصریح کرد: یکی از همین افراد، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مالامیری بود.

وی با اشاره به دیداری با خانواده این شهید اظهار داشت: بعد از عرض تسلیت و تعزیت به همسر ایشان، او گفت "اتفاقی نیفتاده و همسرم فدای مقام معظم رهبری شده است".

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس با درخواست از علما جهت دعای خیر و شرمنده نشدن در دنیا و آخرت مقابل خانواده شهدا گفت: شهید مالامیری شخصیت ارزشمندی بود که با درنظر نگرفتن جایگاهش در حوزه علمیه ــ که در حال تدریس مکاسب و کفایه بود ــ مانند یک فرد عادی وارد دفاع از دین شد و این برای حوزه علمیه یک افتخار است.

شیرازی ادامه داد: با اخلاصی که ایشان داشت مورد قبول خدا قرار گرفت و به شهادت رسید. او مورد پذیرش درگاه الهی قرار گرفت، چراکه از سویی عالم و متعهد و از سویی دارای درجه اخلاص بود.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: وقتی مومنی از دنیا برود، ملائک برای او اشک می‌ریزند و عبادات او به سوی آسمان‌ها می‌رود. اینان حصار اسلام هستند و اسلام با رفتن این علما، دارای خدشه‌ای می‌شود که به این آسانی قابل جبران نیست.

شیرازی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: شهادت در سوریه یا عراق همانند شهادت در مقابل حرم امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، اثری از حرمین عسکریین(ع) و حرم حضرت زینب(س) نبود.

وی با تاکید بر اینکه شهید مالامیری فرزند حوزه علمیه بود، افزود: فرزند شما در راه دفاع از دین و قرآن و معنویت شهید شد و این برای حوزه علمیه قم باعث افتخار است که چنین شاگردانی تربیت کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان بخشی از سخنان همسر یکی از شهدای مدافع حرم گفت: او در مجلس سوگواری همسرش اظهار داشت "ما هیچ انتظاری از جمهوری اسلامی نداریم که جنازه همسرمان را بیاورد و ایران حق ندارد برای پس گرفتن پیکر همسرم یک ریال از بیت المال بدهد و یا اسیری را آزاد کند".

شیرازی در ادامه تاکید کرد: همسران شهدای مدافع حرم اعلام کرده‌اند ما خود نیز سلاح به دست می‌گیریم و با دشمن دین خواهیم جنگید.

وی با خطاب قرار دادن دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش و جبهه النصره و تمامی دشمنان اسلام و انقلاب بدانند تا این روحیه در جامعه اسلامی زنده است، اسلام هیچ نگرانی ندارد و مطمئن است مقاومت اسلامی بر دشمن پیروز خواهند شد و پشت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را به خاک خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و استقامت محدود به ایران نمی‌شود، گفت: این روحیه در سوریه، لبنان، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی در قلب آمریکا و اروپا هم وجود دارد.

شیرازی با اشاره به وضعیت روز قدس سال 1393 در کشور نیجریه اظهار داشت: نیجریه‌ای که در زمانی 100 نفر شیعه هم نداشت، امروز صدها هزار نفر شیعه در خود جای داده است.

وی ادامه داد: در روز قدس سال گذشته، شیعه و غیر شیعه به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. یکی از افرادی که خانواده‌اش را در راه اسلام از دست داده بود به مقام معظم رهبری گفت "دعا کنید من هم در راه دین شهید شوم".

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پایان خاطرنشان ساخت: شهید مالامیری و امثال او نقش حضرت عباس (ع) را برای حضرت زینب (س) ایفا کردند و از روح پر فتوح آنان می‌خواهیم که عامل اتصال ما به عقیله بنی هاشم باشند.




،،،،،

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون