مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جنگنده های آمریکایی بیش از ۳۰ رزمنده عراقی را به شهادت رساندند

یکی از مقامات ارشد عراق در گفتگو با یک شبکه روسی اعلام کرد: جنگنده های آمریکایی در حملات هوایی اخیر خود بیش از ۳۰ سرباز عراقی را شهید و ۲۰ تن را مجروح کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس کارگروه دفاع و امنیت مجلس ملی عراق از شهادت ۳۰ تن از رزمندگان تیپ ۵۵ ارتش عراق و مجروح شدن ۲۰ تن دیگر خبر داد.

«حکیم الزمیلی» در گفتگو با یک شبکه خبری روسی وقوع این فاجعه را طی حمله هوایی جنگنده های آمریکایی به شهر النعیمیة در جنوب الفلوجه اعلام کرد.

این مقام ارشد مجلس اعلای عراق اظهار داشت: نخست وزیر این کشور دستور تشکیل کمیته حقیقت یاب و تحقیق بر روی حمله غیر قانونی جنگنده های آمریکایی به محل استقرار تیپ ۵۵ ارتش عراق را صادر کرده است.

الزمیلی خاطرنشان ساخت، تیپ ۵۵ اخیراً به پیروزی های چشم گیری در مقابله با داعش دست یافته بود.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در سخنان اخیر خود ائتلاف به اصطلاح ضد داعش غربی را غیر مصمم در کار خود خواند و اظهار داشت: این غیر قابل قبول است که با حضور ۱۴ ماهه جنگنده ها و سلاح های پیشرفته این ائتلاف، هنوز داعش در عراق باقی است. این نشان از عدم جدیت ائتلاف غربی به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش دارد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز جنگنده های نیروی هوایی آمریکا پایگاه ارتش سوریه در دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند که منجر به شهادت چهار نظامی این کشور و مجروح شدن ۱۲ تن دیگر شد.

از ابتدای تشکیل این ائتلاف به اصطلاح ضد داعش از اوسط سال ۲۰۱۴ تاکنون، حملات متعددی به نیروهای نظامی سوریه و عراق و حتی مردم غیر نظامی توسط جنگنده های این ائتلاف صورت گرفته که هر بار این حملات به گونه های مختلفی توجیه شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون