مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه بخش دیگری از «درعا» و «حلب» را پاکسازی کرد

در پیشروی های شب گذشته ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی شمار زیاد از تروریست ها به هلاکت رسیده و بسیاری از تسلیحات آنها منهدم شد که این مهم منجر به بازپس گیری بسیاری از مناطق سوری از چنگال تروریست ها شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نیروهای سوری صبح امروز پنجشنبه 26 آذرماه در عملیاتی گسترده، تروریست‌های "داعش" و "جبهة النصره" را از بخشی از شهرهای درعا و حلب به عقب راندند.

بر پایه این خبر، ارتش این کشور با همکاری محسوس نیروهای مقاومت اسلامی در عملیاتی گسترده موفق به بازپس گیری برخی مناطق در شهر حلب شدند که این عملیات با هلاکت و نابودی شماری از افراد و تسلیحات تروریست‌ها همراه بود.

یک منبع نظامی سوری در گفتگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) خاطرنشان ساخت: این عملیات که در روستاهای "نجاره" و " الجابریه" انجام شد، منجر به وارد شدن خسارات سنگینی به مواضع تروریست‌های داعش گشت.

وی افزود: در عملیاتی دیگر، ارتش و نیروهای مقاومت اسلامی با حمله به مواضع تروریست‌های جبهه النصره و گروهک‌های تحت فرمان آن در منطقه "خان العسل" واقع در غرب شهر حلب، موفق شدند بسیاری از تسلیحات تروریست‌ها را منهدم و شماری از عناصر آنان را به هلاکت برسانند.

شایان ذکر است که مناطق دیگری همچون "اللیرمون"، "الفردوس"، "بنی زید"، "المعصرانیه"، "الشیخ لطفی" و "بستان الباشا" دیروز و امروز شاهد درگیری‌های سنگین بین طرفین بوده است.

تروریست ها نیز با اعلام شکست‌های سنگین خود در این عملیات، خبر هلاکت فرمانده نظامی دسته های ثوار الشام را در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کردند.

همچنین از درعا خبر می‌رسد که ارتش و نیروهای مقاومت اسلامی در عملیاتی راه‌های مواصلاتی جبهه النصره با دیگر تروریست‌ها در منطقه "درعا بلد" را قطع کرده‌اند.

از طرفی توپخانه ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در مناطق "حی المنشیه" و "اردوگاه آورگان" واقع در منطقه درعا بلد، شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون