مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

از سرگیری فعالیت فرودگاه نظامی کویرس پس از سه سال + تصاویر

اولین جنگنده نظامی سوریه بعد از بازپس گیری فرودگاه نظامی کویرس از تسلط تروریست‌ها در این فرودگاه فرود آمد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ موفقیت های قاطع یگان های ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش در ریف حلب شرقی باعث شد که برای نخستین بار طی ۳ سال گذشته جنگنده‌های ارتش سوریه از فرودگاه کویرس به پرواز درآیند.

یک مقام نظامی سوریه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری سانا تاکید کرد: از سرگیری فعالیت فرودگاه کویرس در شرق شهر حلب، تحولی مهم در نبرد با تروریست‌ها به ویژه داعش به شمار می‌رود.

بر همین اساس، «منذر زمام» فرمانده فرودگاه کویرس بر تداوم فعالیت‌های این فرودگاه بعد از ریشه کن کردن تروریسم از این منطقه تاکید کرد.

همچنین سرهنگ «سهیل حسن» فرمانده نیروهایی که محاصره فرودگاه کویرس را شکستند، گفت: پیروزی‌ها ادامه دارد و عملیات نیروهای ارتش سوریه تا ریشه کن کردن تروریست‌ها از سراسر این کشور ادامه خواهد یافت.

ارتش سوریه روز ۱۹ آبان بعد از سه سال مقاومت و نبرد با تروریست‌های تکفیری و جلوگیری از صد‌ها هجوم عناصر مسلح داعش، محاصره فرودگاه نظامی کویرس در ریف شرقی حلب را شکست.

شکسته شدن محاصره فرودگاه نظامی کویرس همزمان با درگیری‌های شدید ارتش سوریه با عناصر مسلح گروه تروریستی تکفیری داعش صورت گرفت که در آن از انواع سلاح‌های سبک و سنگین استفاده شد.

در این عملیات تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری مسلح به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند و تعدادی دیگر هم به روستاهای مجاور این فرودگاه نظامی گریختند.

ارتش سوریه عملیات نظامی برای شکستن محاصره فرودگاه کویرس را از شهرک السفیره شروع و این عملیات را تا روستای رسم عبود ادامه داد.

وسعت تقریبی منطقه عملیاتی ارتش سوریه در ریف شرق حلب حدود ۱۰۷ کیلومتر مربع اعلام شده و به عبارت دیگر نیروهای ارتش موفق شدند مساحتی به عرض سه تا ۵ کیلومتر و طول ۲۳ کیلومتر را آزاد و بر سه روستای مهم سیطره یابند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون