مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

داعش قاتل کودکان سندروم دان

مفتیان داعش فتوایی مبنی بر قتل کودکان دارای بیماری سندورم دان صادر کردند.

به گزارش - مدافعان حرم ـ برخی مفتیان داعشی فتوایی صادر کردند که برطبق آن باید کودکان دارای بیماری ژنتیکی سندروم دان کشته شوند.

گروه فعالان «چشم موصل» اعلام کردند از بدو صدور این فتوای وحشیانه و غیر انسانی تا کنون ۳۸ کودک مبتلی به بیماری سندروم دان به قتل رسیده اند.

در صفحه فیسبوک این گروه، پیامی منتشر شد که مدعی بود هر کودکی که دچار معلولیتی است، در معرض خطر هلاکت و قتل توسط گروه تکفیری داعش قرار دارد.

بر طبق گزارش گروه چشم موصل، دین بازیچه دست داعش شده و سرکردگان داعش با صدور فتوایی شفاهی، عناصر خود را موظف به کشتار هر نوزاد دارای بیماری سندروم دان یا هر نوع بیماری ژنتیکی و مادرزادی کرده است.

این فتوا مشخصا توسط یک مفتی سعودی به نام «ابو سعید الجزراوی» صادر شده است.

بیشتر کودکانی که طی این فتوا کشته شده اند، کودکانی عناصر خارجی داعشند.

فعالان این گروه در مورد نحوه قتل این کودکان اظهار داشتند کودکان سندروم دان یا به واسطه خفگی و یا بواسطه تزریق در مناطق از موصل و سوریه به قتل رسیده اند.

داعش تاکنون دست به قتل و کشتار زنان و مردان و حتی افراد مسن و پیر زده بود و حال با صدور این فتوا، این خوی وحشیگرانه خود را در مورد کودکان بی گناه نیز اعمال کرده است.

این اقدام به قدری وحشتناک و غیر قابل باور است که تعدادی از کاربران اینترنتی از صحت و اعتبار این فتوا و اقدامات مبتنی بر آن سوال کرده بودند که با انتشار عکس های این وقایع دلخراش که پیش از این نیز توسط نازی ها صورت گرفته بود، این ابهامات و سوالات برطرف شد.

داعش به انجام اعدام های حیوانی شهره شده است. در ابتدای ماه جاری میلادی بود که فیلمی تکان دهنده از داعش منتشر شد که تعدادی از جوانان را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کردند.

داعش در اقداماتی منزجر کننده، کودکانی را تربیت کرده است که به عنوان قاتلان داعش شناخته می شوند و آنان را مامور به قتل سربازان سوری در مناطق تحت سیطره خود می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون