مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
مدافعان حرم - نمایش قدرت نیروهای مقتدی صدر در واکنش به ایده تجزیه عراق + تصاویر
زمان : 9:52

نمایش قدرت نیروهای مقتدی صدر در واکنش به ایده تجزیه عراق + تصاویر

به درخواست رهبر جریان صدر و برای کسب آمادگی و نمایش قدرت در مخالفت با ایده تجزیه عراق نیروهای «گردان صلح» رژه نظامی باشکوهی برگزار کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرمـ نیروهای وابسته به «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق به منظور اعلام مخالفت با طرح کنگره آمریکا برای تجزیه عراق در خیابان‌های بصره، کوفه و میسان رژه رفتند.

صد‌ها تن از نیروهای «گردان صلح» با در دست داشتن سلاح‌های سبک و نیمه سنگین به نشانه اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشورشان در شهرهای کوفه، کوت مرکز استان واسط و مرکز استان میسان تظاهرات کردند و سیاست‌های واشنگتن در قبال عراق را محکوم کردند.

رژه این نیرو‌ها به درخواست مقتدی صدر رهبر جریان صدر و برای کسب آمادگی و نمایش قدرت در مخالفت با ایده تجزیه عراق صورت گرفت.

نیروهای وابسته به مقتدی صدر روز جمعه نیز در بصره در واکنش به طرح کنگره آمریکا برای تقسیم و تجزیه عراق رژه رفتند.

مقتدی صدر نیز با اشاره به تلاش مجلس نمایندگان آمریکا برای امضای مصوبه‌ای که سرآغاز تجزیه عراق است تهدید کرد که منافع آمریکا را در صورت امضای این مصوبه هدف قرار خواهد داد.

وی با اشاره به مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا برای تعامل با کرد‌ها و سنی‌ها به عنوان دو کشور آن را سرآغاز تجزیه آشکار عراق دانست.

رهبر جریان صدر خواستار واکنش کوبنده و پارلمانی علیه این تصمیم شد و تهدید کرد که شاخه نظامی ویژه آمریکا را از حالت تعلیق در می‌آورد و منافع آمریکا را در عراق و خارج آن در صورت تصویب چنین طرحی هدف قرار خواهد داد.

صدر تاکید کرد: واکنش دولت عراق به این مصوبه باید کوبنده باشد و مردم عراق باید باید در راستای محکوم کردن و مخالفت با این مصوبه گام بردارد و سکوت جایز نیست. در صورتی که چنین مصوبه‌ای از سوی نمایندگان آمریکا صادر شود ما ملزم به رفع تعلیق شاخه نظامی ویژه آمریکا برای شروع فعالیت و هدف قرار دادن منافع آمریکا در عراق و خارج آن هستیم واین در بیانیه آتی خواهد بود. آمریکا باید بداند که به هرانداز که در راستای دامن زدن به مشکلات طایفه‌ای حرکت کند ما بر سر عهده خود درباره وحدت و از بین بردن تلاش‌های طایفه‌ای که از خارج مرز‌ها آمده، هستیم. این تلاش‌ها مسیر زوال را می‌پیماید.

لازم به ذکر است که جو بایدن در ژوئن در سال ۲۰۱۳ خواستار برپایی اقلیم شیعی، سنی و کردی شده بود و راهکار بحران عراق را تبدیل آن به سه اقلیم دانسته بود.

سیاستمداران آمریکا تحت نفوذ لابی صهیونیست‌ها، تلاش می‌کنند با اجرای سیاست‌ها و طرح‌هایی، زمینه نفوذ و دخالت واشنگتن را در منطقه خاورمیانه و عراق افزایش دهند و برای تامین منافع امریکا، عراق را تجزیه کنند.

دولت «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق به همراه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی قدرتمند در این کشور ضمن مخالفت با تلاش‌های مذبوحانه دولتمردان آمریکا، اعلام داشتند که اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور و نیز تحزیه عراق را به هیچ کشوری نخواهند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




،،،،،

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون