مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

از همسر «ابوبکر البغدادی» چه می دانید؟ + تصاویر

سجی الدلیمی همسر سابق سرکرده گروه تروریستی داعش است که در تبادل اسرا بین نیروهای امنیتی لبنان و جبهه النصره آزاد شد و هم اکنون قصد سفر به ترکیه را دارد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «سجی الدلیمی» در خانواده‌ای با اندیشه‌های افراطی و پدری بعثی بزرگ شده است.

وی فرزند «حمید الدلیمی» یکی از فرماندهان ارشد حزب بعث صدام است که پس از حمله آمریکا به عراق، از چنگ کمیته های مجازات مردم عراق نجات داده و در الانبار مستقر شد.

حمید الدلیمی، مشاور نظامی ابوبکر بغدادی و یکی از پدیدآورندگان ساختار نظامی داعش بود که سال گذشته در سوریه به هلاکت رسید.

«عمر الدلیمی» برادر دیگر سجی، ریاست یکی از یگان های داعش در "القلمون" را برعهده دارد.

برادر کوچکتر او «خالد» که تنها 15 سال سن داشت، دو سال قبل در صفوف "کتیبة الخضراء" در جبهه قاره که اکنون به دست ارتش سوریه است فعالیت داشت.

خواهر سجی به نام «دعاء» در انتقام خون همسرش «حارث امیر» یکی از سرکرده‌های داعش در منطقه "العامریة" بغداد سعی داشت خود را در یک تجمع کُردی در اربیل منفجر کند.

سجی الدلیمی دارای چهار فرزند که دو فرزند اولش با نام های «اسامه» و «عمر» از «فلاح اسماعیل الجاسم» فرمانده سابق "جیش الراشدین" در الانبار است که فلاح اسماعیل در سال 2010 در درگیری‌های این استان کشته شد.

وی پس از کشته شدن همسر اولش با «ابوبکر البغدادی» ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنان تنها یک دختر به نام «هاجر» بود.

سجی به مدت 9 سال با سرکرده داعش در منطقه " حی السیده زینب (س) " شهر دمشق زندگی کرد و پس از جدایی از ابوبکر البغدادی به عراق بازگشت.

وی برای سومین بار ازدواج کرد و اینبار با یک مرد فلسطینی به نام «کمال محمد خلف». حاصل این پیوند نوزادی است که هم اکنون تصویری آن فیلم زیر مشاهده‌ می‌شود.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که سجی تا ماه اکتبر گذشته در اردوگاه "نهر البارد" لبنان به همراه همسر جدیدش کمال خلف به سر می‌برد.

تقریبا دو ماه قبل و در پی بروز تحولات امنیتی در منطقه مرزی عرسال واقع در شرق لبنان که گروه‌های تروریستی داعش و جبهة النصرة شماری از نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به اسارت گرفتند؛ ارتش لبنان سجی الدلیمی را در یکی از مدارس شهرک "حیلان" دستگیر کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری زنده از زن و دختر ابوبکر بغدادی در لحظه تبادل اسرای ارتش لبنان با گروه تروریستی جبهه النصره در جرود عرسال را روی آنتن برد.

سجی الدلیمی هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور که می‌گویند همسر بغدادی بودم. من 7 سال قبل از وی طلاق گرفتم.

همسر سابق سرکرده داعش در پاسخ به این سوال که در آینده قصد زندگی در چه کشوری را دارید، گفت: از بیروت به ترکیه سفر و سپس مکانی را برای زندگی انتخاب می‌کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون