مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تشییع پیکر یک مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور آیت الله شبیری زنجانی + تصاویر

با حضور یکی از مراجع عالیقدر شیعیان و جمع کثیری از مردم شهیدپرور قم مراسم تشییع یکی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) در شهر مقدس قم برگزار شد.

در آستانه سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) پیکر پاک یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور قم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی، اتباع افغانی مقیم قم و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، پیکر مطهر شهید «سید رضا حسینی» از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.

سید رضا حسینی از اعضای گردان فاطمیون که متشکل از شیعیان افغانستانی بود که در دفاع از مقدسات اسلامی و حریم آل الله و درگیری با ترویست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی مرجع عالیقدر شیعیان در حرم مطهر بانوی کرامت با ذکر "لبیک یا حسین" و "لبیک یا زینب" تشییع شد.

در این مراسم باشکوه «هادی خادم الحسینی» از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت به مرثیه سرایی پرداخت و تشییع کنندگان با تاکید بر پیروی از دستورات و منویات مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای حضور در صف جهاد و مبارزه در برابر دشمنان اسلام و تشیع در کشورهای عراق و سوریه اعلام کردند.

پیکر مطهر این شهید پس از طواف دور ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برای خاکسپاری در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) قم انتقال داده شد و در جوار سایر شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون