مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
نماینده پارلمان عراق:

مخالفان حشد شعبی، طرفداران طرح تجریه عراق هستند

"گروه‌هایی که این پیروزی‌ها را کم ارزش عنوان می‌کنند؛ همان افرادی هستند که با مشارکت بسیج و گروه‌های مقاومت مخالف و خواستار تصویب لایحه گارد ملی با محوریت تجزیه بودند".

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نماینده ائتلاف "دولة القانون" در پارلمان عراق طی سخنانی اظهار داشت: گروه‌هاى سیاسى که با حضور رزمندگان بسیج مردمى (الحشد الشعبی) و گروه هاى مقاومت در نبرد با داعش مخالف بودند؛ اکنون تلاش مى‌کنند پیروزى آن‌ها را کم‌ارزش جلوه دهند.

«محمد سعدون الصیهود» تصریح کرد: پیروزی‌هایی که با تلاش و فداکاری رزمندگان حشد شعبی و گروه‌های مقاومت به دست آمده است؛ نشان از توان نیروهای نظامی سرزمین عراق در عملیات آزادسازی دارد.

وی افزود: گروه‌های مقاومت با همه تهدیدات بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی مقابله کردند و پیروزی‌هایی به دست آوردند که همه توطئه‌ها را شکست داد.

نماینده پارلمان عراق خاطرنشان ساخت: گروه‌هایی که این پیروزی‌ها را کم ارزش عنوان می‌کنند؛ همان افرادی هستند که با مشارکت بسیج و گروه‌های مقاومت مخالف و خواستار تصویب لایحه گارد ملی با محوریت تجزیه بودند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون