مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

همکاری بزرگ عشایر سنی عراق با بسیج مردمی در جبهه‌های جنگ + تصاویر

نیروهای عشایر استان الانبار با پیوستن به ارتش و بسیج مردمی، نقش مهمی در محاصره و حمله به الرمادی، مرکز این استان داشته‌اند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ «عید عماش» عضو شورای استان الانبار عراق اعلام کرد: ۱۰۰۰ نفر از عشایر الانبار برای عملیات آزادی این استان داوطلب شده‌اند و به نیروی مردمی در پایگاه الحبانیه در ۳۰ کیلومتری شرق الرمادی رسیده‌اند.

وی افزود: این تعداد در عملیات آزادسازی و حفظ اراضی که با مشارکت نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) که آزاد می‌شوند مشارکت خواهند کرد.

عضو شورای استان الانبار عراق تاکید کرد: این افراد تحت آموزش‌های ویژه‌ای درباره جنگ شهری و شیوه‌های جنگ مدرن قرار می‌گیرند و دوره آموزشی آنها ۳۰ روزه خواهد بود.

عماش همچنین اعلام کرد: کار آموزش ۳۵۰۰ نیروی مردمی از عشایر شرق الرمادی و عشایر عامریه الفلوجه به اتمام رسیده است. مدت آموزش این عشایر ۴۰ روز بود و در پایگاه الحبانیه آموزش دیده‌اند.

از سوی دیگر «کریم النوری» سخنگوی بسیج مردمی عراق اوضاع جبهه‌های جنگ علیه تروریست‌های داعش در کشورش را خوب توصیف و تاکید کرد: نیروهای عشایر استان الانبار با پیوستن به ارتش و بسیج مردمی، نقش مهمی در محاصره و حمله به الرمادی، مرکز این استان داشته‌اند.

وی افزود: مبارزات نیروهای عشایر در نزدیکی حصیبه البونمر، البوخلیفه و البومرعی علیه تروریست‌های داعش و پیروزی‌های حاصل شده درخور تقدیر است.

النوری گفت: مبارزان عشایر در بیجی استان صلاح الدین، جوانان شجاعی هستند که با جغرافیای منطقه آشنایی کامل دارند؛ گذرگاه‌هایی آبی در این منطقه است که نیروهای عشایر راه‌های عبور از آن را بلد هستند و بدین شکل به نیروهای بسیج مردمی و امنیتی عراق در جنگ علیه داعش کمک شایانی کرده‌اند.

وی درباره اوضاع الفلوجه در الانبار نیز گفت: طولانی شدن انتظار برای آغاز عملیات نظامی در فلوجه به خاطر تامین بیش‌تر تجهیزات نظامی و فراهم کردن فرصت خروج امن غیر نظامیان از این شهر است.

النوری تاکید کرد: الفلوجه آخرین هدف نیروهای بسیج مردمی است که درصدد اجرای عملیاتی غافلگیر کننده در آن هستند.

سخنگوی بسیج مردمی عراق افزود: عدم مشارکت بسیج مردمی با ارتش و پلیس عراق در آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش، ضمن اینکه موجب به بار آمدن تلفات جانی و مالی بیش‌تر از بین نظامیان می‌شود که این قضیه فاجعه بار خواهد بود علاوه بر اینکه آزادسازی فلوجه کلید ورود به الرمادی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون