مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ظاهر شدن فرمانده لواء کل ذوالفقار پس از حدود سه سال بی خبری/ مدال روسیه بر سینه فرمانده ابوشهد + تصاویر

ارتش روسیه با دادن مدال به فرمانده کل لواء ذوالفقار از نقش آفرینی این گروه در عملیات آزادسازی شرق حلب قدردانی کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ مقامات وزارت دفاع روسیه به رزمندگان لواء ذوالفقار دومین تشکّل بزرگ حفاظت از حرم حضرت زینب(س) به خاطر نقش این گروه شجاع در عملیات آزادسازی شرق حلب خصوصا منطقه الراموسه مدال شجاعت دادند.

لواء ذوالفقار بعد از گردان ابوالفضل العباس(ع) دومین گروه شیعی عراقی در دمشق است که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و در دفاع از مقدسات اسلام تشکیل شده است.

فرماندهی این گردان را ابوشهد الجبوری برعهده داشت که فوریه سال ۲۰۱۴ اخباری مبنی بر شهادت وی در درگیری‌های منطقه قنیطره در جنوب دمشق منتشر شد که ساعاتی بعد تکذیب شد.

انتشار اخبار شهادت ابوشهد موجی از خوشحالی در میان تروریست‌های تکفیری ایجاد کرد اما با تکذیب این خبر و زمانی‌که وی و همرزمانمش سالم از محاصره بیرون آمدند٬ موجب تضعیف روحیه دشمنان شد.

حال پس از گذشت حدود سه سال بی‌خبری از این فرمانده دلاور، مقامات روس به پاس قدردانی از نقش‌آفرینی لواء ذوالفقار در حلب شرقی به ابوشهد مدال شجاعت اهدا کردند.

ابوشهد الجبوری بارها در سخنانش از اینکه افتخار جانفشانی در رکاب رهبر معظم انقلاب نصیبش شده اظهار خرسندی کرده و با تقدیر از مردم ایران از آنان خواسته رزمندگان اسلام را که در جبه‌های جنگ با دشمنان ایستادگی می‌کنند دعا کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون