مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

رزمندگان مقاومت در جوار حرم حضرت سکینه(س) نماز اقامه کردند + تصاویر

رزمندگان تیپ امام حسین(ع) به همراه نیروهای ارتش سوریه به شهر تازه آزاد شده داریا عزیمت کردند و در جوار حرم حضرت سکینه(س) نماز اقامه کردند.

به گزارش ـ مدافعون ـ «امجد البهادلی» فرمانده تیپ امام حسین (ع) روز گذشته به همراه شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی در جوار حرم حضرت سکینه(س) دختر حضرت امام علی(ع) در داریا نماز اقامه کرد.

حرم حضرت سکینه(س) از دختران گرامی امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) از اماکن مقدس شیعیان در سوریه بود که به دنبال حمله تروریست‌ها به درایا در ماه مارس ۲۰۱۵ و درگیری شدید بین نیروهای ارتش و تروریست‌ها این منطقه به دست تروریست‌های ارتش آزاد افتاد تا اینکه هفته گذشته این شهر آزاد شد.

بارگاه حضرت سکینه(س) از بیرون، کاملا تخریب شده، اما ضریح، آسیب ندیده است و مین‌ها و بمب‌هایی که اطراف بارگاه کار گذاشته شده بود، پاکسازی شده است.

تخریب بارگاه حضرت سکینه(س) نشان از کینه توزی عناصر مسلح تروریست نسبت به اهل بیت پیامبر دارد، اما اکنون، آنها از داریا فراری شده‌اند و بارگاه، همچنان برجاست.

خون مدافعان حرم، نگذاشت که دست عناصر مسلح تروریست به این حرم برسد. تنها کاری که آن ها توانستند بکنند، تخریب اطراف بارگاه بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون